معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که این دانشگاه برای رفع کمبود نیروی پرستاری بیمارستان های زیر پوشش ، دانشجویان پرستاری را درقالب کار دانشجویی به کار خواهد گرفت.   به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی, دکتر علیرضا مردانشاهی کمبود نیروی پرستاری مورد نیاز دانشگاه علوم […]

 

دعوت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دانشجویان پرستاری برای همکاری در بیمارستان هامعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که این دانشگاه برای رفع کمبود نیروی پرستاری بیمارستان های زیر پوشش ، دانشجویان پرستاری را درقالب کار دانشجویی به کار خواهد گرفت.

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی, دکتر علیرضا مردانشاهی کمبود نیروی پرستاری مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت که ۲۰۰ نفر از این تعداد از طریق دادن کار دانشجویی به دانشجویان پرستاری تامین خواهد شد.
 

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت ، افزود : جذب نیروی پرستاری در بیمارستان ها از بین دانشجویان پرستاری ترم ششم به بالا صورت می گیرد.

دکتر مردانشاهی گفت : دانشگاه علوم پزشکی مازندران بابت هر ساعت کار دانشجویی به دانشجویان مقطع کارشناسی پرستاری هفت هزار تومان و به دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری هم هشت هزار تومان پرداخت می کند.

وی شرط دادن کار دانشجویانی به دانشجویان واجد شرایط پرستاری را داشتن معدل بالاتر از ۱۴ اعلام کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تمامی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد مازندران خواست تا در صورت تمایل برای گرفتن کار دانشجویی اقدام کنند.

دکتر مرادانشاهی گفت : دانشجویان پرستاری که متمایل به انجام کار دانشجویی هستند می توانند با مراجعه به بیمارستان های دولتی ، تقاضای خود را ارائه دهند و پس از طی مراحل اداری و همچنین مصاحبه حضوری پذیرش خواهند شد.

وی همچنین اعلام کرد که کمبود ۶۰۰ نیروی پرستاری دیگر برای بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق برگزاری آزمون تامین خواهد شد.