سردار احمدعلی گودرزی از دستگیری سه عامل اصلی درگیری مسلحانه حصار کرج در شمال کشور طی روز های اخیر خبر داد.     شرق پرس: فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در پی چندین ساعت کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز عاملان اصلی درگیری مسلحانه منطقه حصار کرج که منجر […]

 

 سردار احمدعلی گودرزی از دستگیری سه عامل اصلی درگیری مسلحانه حصار کرج در شمال کشور طی روز های اخیر خبر داد.

 

 

شرق پرس: فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در پی چندین ساعت کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز عاملان اصلی درگیری مسلحانه منطقه حصار کرج که منجر به زخمی شدن چند نفر و ایجاد ناامنی در منطقه شده بود را در شمال کشور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

وی اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه که چندی پیش بین سه باند بزرگ اراذل و اوباش در منطقه حصار کرج که منجر به زخمی شدن تعدادی از اراذل و اوباش شاخص منطقه اسلام آباد، حصارک، شاهین ویلا و حصار کرج شد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه مبارزه به اراذل و اوباش اداره اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و عواقب خطرناک این درگیری ها و امکان انتقام جویی های بعدی از سوی اراذل و اوباش مصدوم، کار عملیاتی منسجم آغاز و ماموران در شش عملیات کاملا اطلاعاتی تعداد ۲۰ نفر از اراذل و اوباش حاضر در درگیری را در فاصله زمانی کمتر از ۲۰ روز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

 

سردار گودرزی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی، سه نفر را به عنوان عاملان اصلی درگیری ها معرفی و گفتند این افراد با استفاده از سلاح گرم مبادرت به تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و مجروحیت تعداد زیادی از اراذل و اوباش کردند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اعترافات افراد دستگیر شده و تصور طرح ریزی عملیات خرابکارانه دیگری از سوی اعضای اصلی اراذل و اوباش، تحقیقات نامحسوس و پیگیری های اطلاعاتی ویژه به منظور یافتن ردی از افراد مورد نظر در استان البرز و استانهای همجوار آغاز شد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با پیگیری های شبانه روزی ماموران اطلاعات مشخص شد که این افراد در ویلایی در شمال کشور مخفی شده و قرار است یکی از مرتبطین این افراد با آنها ملاقات داشته باشد که بلافاصله با استفاده از شگردهای خاص اطلاعاتی، خودرو حامل فرد مرتبط شناسایی و تیمی از ماموران اطلاعاتی به صورت نامحسوس به تعقیب خودرو پرداختند.

 

به گزارش جام نیوز وی اظهارکرد: پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، تمامی سرنشینان خودرو و رابطان سوژه های مورد نظر شناسایی و با تعقیب خودرو در نهایت آدرس مخفیگاه افراد مذکور در ویلایی در منطقه نمک آبرود بدست آمد و تمام سرنشینان خودرو، اعضا و سرکرده اراذل و اوباش در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با رعایت تمامی جوانب امنیتی و حفاظتی جهت تکمیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی به پلیس امنیت استان البرز منتقل شدند.

 

/انتهای خبر