در پی زد و بندهاي مالي مورد ادعاي شوراي شهر نکا در شهرداري این شهر و نقش مهم برخی از مسئولین مالی این سازمان در اين اختلاف حساب ها و در راستاي تكميل پرونده مذكور سه نفر از كاركنان شهرداري نكا دستگير و تحويل مقامات قضائي گرديدند .

 

در پی زدو بند های مورد ادعای شورای شهر در شهرداری نکاء، مسئول جایگاه cng و مسئول ذیحساب امور مالی و یک نفر دیگر از نیروهای مالی شهرداری در این خصوص بازداشت شدند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، در پی  زد و بندهای  مالی مورد ادعای شورای شهر نکا در شهرداری این شهر و نقش مهم برخی از مسئولین مالی این سازمان در این اختلاف حساب ها و در راستای تکمیل پرونده مذکور سه نفر از کارکنان شهرداری نکا دستگیر و تحویل مقامات قضائی گردیدند .

 

 

یک منبع موثق در شهرداری نکا گفت: مسئول جایگاه cng و مسئول ذیحساب امور مالی و یک نفر دیگر از نیروهای مالی شهرداری در این خصوص بازداشت شدند که پس از چند ساعت یک نفر از آنان پس از دستگیری و بازجویی به محل کار خود برگشت و دو نفر دیگر برای ادامه بازجویی ها و روند اجرایی پرونده در زندان خلیل شهر همچنان بازداشت هستند.

 

 

شنیده شده یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از درامد CNG به حساب شهرداری در دوره شهرداری گذشته واریز نشده است. این موضوع در ماههای اخیر با روی کار آمدن شورای جدید مطرح شده است .

بلاغ

 

 

/انتهای خبر