دزد خانه های اعیانی و خودروهای مدل بالای تبریز در صحنه سرقت ناشیانه ای در کرج در محاصره ساکنان یک مجتمع گرفتار شد.

 

دزد خانه های اعیانی و خودروهای مدل بالای تبریز در صحنه سرقت ناشیانه ای در کرج در محاصره ساکنان یک مجتمع گرفتار شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، این مرد خودروی مدل بالایی را که پر از پول و طلا بود، روشن و در نزدیکی محل سرقت پارک کرده بود که با تیز بینی ماموران رازش فاش شد.

 

 

بر اساس این گزارش ،ساعت ۷ غروب ۱۵ اسفندماه گزارشی از پلیس ۱۱۰ به کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج رسید مبنی بر این که دزدی در خیابان ۱۰۰ منطقه مهرشهر دست به حمله خونینی زده است.

 

 

با مراجعه تیم گشتی به این خیابان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مرد ناشناسی با قمه، سرایدار یکی از ساختمان ها را مورد حمله قرار داده است.

 

 

این تجسس ها نشان داد دزد قمه کش مردی ۲۲ ساله است که داخل پارکینگ ساختمانی وارد شده و در حالی که قصد سرقت خودرویی را داشته با سرایدار درگیر شده و با زخمی کردن وی قصد فرار داشته که از سوی همسایه ها دستگیر شده است.

 

 

این دزد خشن در اختیار ماموران قرار گرفت و کارآگاهان در مسیر بازگشت به کلانتری با یک خودروی کیا مدل موهاوی با پلاک تبریز و موتور روشن که در گوشه ای پارک بود روبه رو شدند که بررسی پلاک آن نشان داد سرقتی است.

 

 

کارآگاهان در قوی ترین فرضیه احتمال دادند دزد قمه کش با این خودرو به محل سرقت رفته باشد و جالب این که تبهکار جوان با خونسردی پذیرفت خودروی کیا را از تبریز به سرقت برده است. کارآگاهان در بازرسی از خودروی دزدی، یک کیسه پر از طلا و جواهرات، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پول، تعدادی تلفن همراه، شوکر، اسکناس های خارجی، یک چاقو، دو گرم شیشه و تعدادی سوئیچ خودروهای خارجی که برای سرقت خودروهای مدل بالا استفاده می شد به دست آوردند.

 

 

بنا بر این گزارش ،دزد جوان در بازجویی ها پذیرفت به چهار سرقت خودرو های ماکسیما، سوزوکی و موهاوی و چهار سرقت از خانه های تبریز دست زده است و گفت مدتی پیش هنگام انتقال یک ماکسیمای سرقتی از تبریز به کرج در یکی از گاراژ های تعمیرات خودرو در شهر قزوین با توجه به خرابی موتور ماکسیمای سرقتی برای پرداخت هزینه تعمیر ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به جای پول، طلاهای سرقتی را پرداخت کرده است.

 

 

وی در خصوص سوئیچ های خودروهای خارجی کشف شده از وی بیان داشت بعد از ورود به منازل اگر خودرویی مدل بالا در پارکینگ ساختمان وجود داشت با استفاده از سوئیچ ها اقدام به سرقت خودرو می کرد.

شبکه ایران