حبیب حسین زادگان در مورد تغییرات مدیریتی این اداره گفت: : اولویت اصلی دستگاه ورزش ، فعالیت مداوم و کار بیشتر است که هر کدام از مدیرانی که فاقد این ویژگی ها باشند، جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد .

 

hoseinzadegan

 

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت :در عزل و نصب های انجام شده ، تحت فشار هیچ جریان سیاسی نیستم اما تلاش می شود در این گونه تغییرات نظرات امام جمعه شهرها ، نمایندگان مردم در مجلس و جامعه ورزشی اعمال شود .
 
 
 
 
به گزارش شرق پرس، حسین حبیب زادگان  در دومین جلسه شورای اداری ورزش مازندران که با حضور روسای ادارات و روسای واحدهای ستادی و مسوولان کارگروه های مناطق اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد اظهار کرد : اولویت اصلی دستگاه ورزش ، فعالیت مداوم و کار بیشتر است که هر کدام از مدیرانی که فاقد این ویژگی ها باشند، جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد .

 

 

وی بیان کرد : در عزل و نصب های انجام شده ، تحت فشار هیچ جریان سیاسی نیستم اما تلاش می شود در این گونه تغییرات نظرات امام جمعه شهرها ، نمایندگان مردم در مجلس و جامعه ورزشی اعمال شود .

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود : البته به رغم اعمال برخی جا به جایی های احتمالی ، اولویت اصلی دستگاه ورزش مازندران ، ابقای مدیران فعلی است و تا حد ممکن تلاش می شود از انجام تغییرات خودداری شود .

 

حبیب زادگان ادامه داد : معیارهای در نظر گرفته شده برای عزل و نصب ها ، هدفمند و فارغ از نگاه های سیاسی است که امیدواریم نتیجه آن ، رونق هر چه بیشتر ورزش در مازندران باشد .

 

وی بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر مدیران دستگاه های ورزش شهرستان ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت : این ارتباط مداوم و موثر می تواند موجب انعکاس مطلوب عملکردها شده و به رونق بخشیدن به فعالیت های بخش های گوناگون ورزش کمک کند .

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد : یکی از روش هایی که می تواند موجب انعکاس بیشتر عملکرد ادارات در رسانه ها شده و مردم را در جریان فعالیت های ورزشی قرار دهد، فعال کردن بخش روابط عمومی ها در ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها است .

 

حبیب زادگان همچنین به فعالیت ناجیان غریق مازندران در تابستان امسال اشاره کرد و گفت : از ابتدای فعالیت طرح سالمسازی سواحل دریای مازندران تاکنون ، ۹۵ تن در سواحل شهرهای گوناگون مازندران غرق شدند .

 

وی بیان کرد : به رغم کاهش فراوان آمار غریق در دریای مازندران ، باید تلاش کنیم این تعداد تا حد ممکن کمتر از همیشه شده و امنیت کامل در سواحل برقرار شود .

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود : طرح سالمسازی سواحل دریای مازندران تا ۱۴ مهرماه تمدید شده است که باید خدمات لازم به استفاده کنندگان از دریا به آنان ارائه شود.

 

حبیب زادگان ادامه داد : پس از اتمام این طرح باید معایب و محاسن طرح به طور کامل و با نگاه کارشناسانه ارزیابی و بررسی شود تا برای سال آینده معایب تا حد ممکن کاهش یافته و محاسن طرح نیز تقویت شود .

 

وی گفت : طرح سالمسازی سوال دریا در مازندران ، انرژی و وقت زیادی را از ورزش مازندران می گیرد و در فصل تابستان ، تمام برنامه های ورزشی در استان زیر پوشش و سایه سنگین این طرح قرار دارد .

 

به گزارش ایرنا, در این جلسه همچنین ، معاونین مدیرکل ، روسای کارگروه مناطق و برخی روسای ادارات شهرستان ها ، مشکلات و کمبودهای بخش های خود را مطرح کردند .