علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشور با حضور در دفتر هیات ورزش های کارگری مازندران با محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود گفتگو کرد

به گزارش شرق پرس ظهر امروز دفتر هیات ورزش های کارگری مازندران میزبان علی رضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان بود.

محمد دامادی رئیس هیات ورزش کارگری مازندران و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این دیدار صمیمی با تشکر از حضور این داور سرشناس در مازندران گفت : فغانی یکی از افتخارات داوری کشور است که حضورشان در استان غنیمت است و باید قدر بدانیم.

دامادی با اشاره به ظرفیت و توانایی های جوانان مازندرانی, از این داور بین المللی درخواست کرد در امر آموزش از تجربیات خود برای تربیت نسل جدید داوران بین المللی فوتبال بهره گیرد.

علیرضا فغانی که به منظور آموزش و شرکت در کلاس های داوری به استان مازندران سفر کرده است و با همراهی اشکان خورشیدی داور ساروی و لیگ برتری فوتبال کشورمان در هیات ورزش کارگری حضور یافته بود ضمن ابراز خرسندی از حضور در مازندران اظهار داشت؛ این استان در زمینه فوتبال مستعد است و همواره در دوره های مختلف داوران خوبی را به جامعه فوتبال کشور معرفی کرده است.

لازم به ذکر است مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و مسئولان هیات ورزش های کارگری از دیگر حاضران در این نشست بودند.