دارابی معاون امور استانهای صداوسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت : چون مشكلات زياد است وظيفه رسانه نمايش همه مشكلات و ظرفيت ها است

شرق پرس: دارابی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل مرکز مازندران گفت : یکی از دستاورد های ۴٠ ساله انقلاب جایگاه و تشخص زنان است، انقلابی که عمران، آبادانی، آزادی، حق رای و امنیت مثال زدنی را به ارمغان آورد و ۴۰ سالگی انقلاب فرصت خوبی برای بیان خدمات نظام به مردم است.

وی افزود : صدا و سیما به مناسبت چهل سالگی انقلاب برنامه ها برنامه های مفصلی تدارک دیده است، از جمله برنامه ‘کارنامه’ که در آن تمامی استانداران از ابتدای انقلاب تاکنون با حضور در صدا و سیما از خدمات، تلاش ها و با هم بودن برای موفقیت خواهند گفت.

معاون امور  استانهای صدا و سیما افزود :همه وزرای بعد انقلاب در برنامه چهل به علاوه یک در شبکه ملی یک جمع خواهند شد و از خدمات و تلاش های خود خواهند گفت تا خواب پریشانی که دشمن برای این مرز و بوم دیده از خیال شوم شان دور شود.

دارابی گفت : رسانه باید حامی و همراه دولت باشد و در این راه به دولت و مسئولان اجرایی کمک کنند چون مشکلات زیاد است وظیفه رسانه نمایش همه مشکلات و ظرفیت ها بدون کم و کاست و بزرگنمایی است.

دارابی : وظیفه رسانه نمایش همه ظرفیت ها و مشکلات است / حسین زادگان : صدا و سیما حلقه اتصال وحدت جریان های سیاسی باشد

 

وی  افزود : جوانان باید مدیریت را به دست بگیرند تا انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) تقدیم شود.

دارابی با قدردانی از عملکرد علی صادق مقدسی گفت : مدیری  با تجربه و با برنامه در هر جایی که کار کرده است کارنامه موفقی داشته است . آقای مقدسی جز ۵ مدیر برتر در  استانها هستند , همچنین هادی ابراهیمی را با تجربه و فرزند استان پر تلاش و جهادی معرفی کرد .

حسین زادگان : صدا و سیما پل ارتباطی مردم و حکومت

استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه صدا و سیما پل ارتباطی مناسبی بین مردم و حکومت و مشاور امینی برای دستگاه های احرایی است , افزود : انتخاب دکتر ابراهیمی در شرایط اجتماعی و سیاسی کنونی، با توجه به سابقه رسانه ای و سیاسی وی انتخاب هوشمندانه و برای استان غنیمت است.

وی گفت : مهمترین اولویت دستگاه های اجرایی افزایش سطح رضایتمندی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با صدا و سیما برای دست یابی به این هدف ضروری است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه صدا و سیما میتواند حلقه اتصال وحدت جریان های سیاسی باشد , افزود : صدا و سیما رقبایی در فضای مجازی دارد که از طرف دشمنان با هدف سرنگونی نظام هدایت می شود و صدا و سیما باید مورد حمایت جدی دستگاه های اجرایی باشد.

وی تاکید کرد : وظیفه رسانه انعکاس دقیق و صحیح ظرفیتها و مشکلات بدون تحریف، غلو یا کوچک نمایی است و جایگاه بزرگ صدا و سیما می تواند به پیشرفت استان خصوصا در جذب سرمایه و توسعه در زمینه گردشگری کمک کند.

علی صادق مقدسی : فضا برای کار تیمی و همکاری آماده است

علی صادق مقدسی مدیر کل سابق مرکز مازندران نیز گفت : همکاری در مازندران محسوس است و الان فضا برای کار تیمی و همکاری آماده است.

دارابی : وظیفه رسانه نمایش همه ظرفیت ها و مشکلات است / حسین زادگان : صدا و سیما حلقه اتصال وحدت جریان های سیاسی باشد

 

وی با بیان اینکه کار زمین مانده کم نیست و تلاش مسئولان را می طلبد تا عقب ماندگی جدی این استان را کم کنند , افزود : به دکتر ابراهیمی تبریک می گویم وی فرزند همین استان است و شناخت کافی و لازم را از این خطه دارد و با توجه به شناختی که از سابقه و توانایی شان دارم، آینده را روشن می بینم.

ابراهیمی : رسانه اتاق فکر استان خواهد بود

دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل جدید صدا و سیما مرکز مازندران در این مراسم گفت : دشمن با سنگ اندازی و تحریم قصد اخلال در نظام و کشور را دارد اما ثبات قدم مردم و مسئولان کشور را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

وی افزود : شیوه برنامه ریزی محتوایی صدا و سیما در تولید برنامه ها به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ابراهیمی با بیان اینکه برنامه ها در صدا و سیما مازندران در چارچوب اطلس فرهنگی استان تهیه خواهد شد , گفت : اطلسی که بخشی از آن به موقعیت جغرافیایی و بخشی به حوزه های گردشگری و فرهنگی اختصاص دارد.

دارابی : وظیفه رسانه نمایش همه ظرفیت ها و مشکلات است / حسین زادگان : صدا و سیما حلقه اتصال وحدت جریان های سیاسی باشد

مدیر کل جدید مرکز مازندران در ادامه افزود : رسانه اتاق فکر استان خواهد بود و از تمام ظرفیت رسانه استانی برای توسعه و همکاری با استانداری و دستگاههای اجرایی استفاده خواهد شد.

وی نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه، ارتقا مفاهیم دینی، بسط گفتمان الگوی اسلامی ایرانی برای توسعه و پیشرفت، ترویج هنر و سنت بومی سیاست رسانه استانی خواهد بود.

به گزارش صداوسیما, همچنین در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیما از خانواده شهیدان مدافع حرم کابلی، رادمهر، خانزاده، بلباسی و روحانی شهید محمد امین کریمیان قدردانی شد.