امام جمعه گلوگاه گفت: تنها کشوری که در جهان از آمریکا حساب نمی برد و با صدای بلند می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ایران است، تنها ایران است که می گوید نه آمریکا بلکه هیچ کدام از ابرقدرتها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.   به گزارش شرق پرس، آیت الله میراحمدی […]

 

امام جمعه گلوگاه گفت: تنها کشوری که در جهان از آمریکا حساب نمی برد و با صدای بلند می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ایران است، تنها ایران است که می گوید نه آمریکا بلکه هیچ کدام از ابرقدرتها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

به گزارش شرق پرس، آیت الله میراحمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه گلوگاه با تبریک موفقیت های کشتی گیران فرنگی کاران افزود: از خدا می خواهیم که هر کسی برای ما افتخار می آورد و باعث می شود پرچم ایران اسلامی بالاتر از پرچم ها باشد او را حفظ و حمایت بفرماید.

وی با اشاره به روز ۲۸ اردیبهشت که روز تحریم اقتصادی است افزود ما همچنان در برابر استکبار جهانی ایستادیم در حالی که با این حربه بسیاری از کشورهای دیگر را تهدید می کنند. آیت الله میراحمدی افزود کشورهای اروپایی و اکثر کشورهای شرقی از آمریکا می ترسند و تنها کشوری که در جهان از آمریکا حساب نمی برد و با صدای بلند می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ایران است، تنها ایران است که می گوید نه آمریکا بلکه هیچ کدام از ابرقدرتها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت بدانید دشمن دو هدف را دنبال می کند :

۱- نا کارآمدی نظام، اگر نظام نا کارآمد معرفی شود، مدیران ما ضعیف جلوه داده شوند یا ضعیف کار بکنند یا اگر از لحاظ اقتصادی ما ضعیف بشویم از لحاظ الگو دهی بسیار ضرر کردیم ما در جهت کارآمدی نظام باید تلاش کنیم، دست همدیگر را بگیریم و به هم کمک کنیم تا این نظام رشد کند.

۲- دومین هدف دشمن استحاله فرهنگی است، دشمن می خواهد ما را از نظرفرهنگی نابود کند، به دنبال ضعیف کردن ما از نظر فرهنگی است چون این فرهنگ است که تا الان ما را سر پا نگه داشته است، فرهنگ است که ما را وسط میدان نگه داشت در ۲۲ بهمن ها، روز قدسها و نماز جمعه ها و وحدتها، نکته ای را که من می خواهم عرض کنم اینجاست که آمریکا دست بردار نیست و امروز ماراتن مذاکره در ژنو به اینجا رسید. هیئت مذاکره کننده در برابر وحشی ترین و خطرناک ترین دشمن ماست اگر ما یک لحظه غفلت کنیم آمریکا نفس ما را خواهد گرفت ، امریکا از ما راضی نمی شود مگر اینکه از دین خود برگردیم« لن ترضی عنک الیعود و النصاری حتی تتبع ملتهم» او هرگز از ما راضی نخواهد شد.

 

آیت الله میراحمدی در ادامه خطبه های این هفته نمازجمعه گلوگاه افزود: امروز رهبر انقلاب و مردم پشتیبان هیئت مذاکره کننده هستند آقای ظریف دعای مردم پشتبان توست، خون شهیدان، دعای مجروحین انقلاب پشتیبان توست.

  نباید در برابر آمریکا بترسید که اگر یک لحظه کوتاه بیایید دشمن ده قدم جلوتر خواهد آمد، بدانید یک قدم عقب برگردید دشمن صد قدم جلوتر می آید و تا نابودی انقلاب ما و ارکان نظام ما پیش خواهد رفت. بدانید دعای این مردم و شعار این مردم پشتبان توست ، تو مسلمانی و شیعه هستی و چون ما  در مکتب امام علی (ع) و امام حسین (ع) بزرگ شدیم با یزید زمان سازش نخواهیم کرد.

 

/انتهای خبر