امام جمعه گلوگاه با اشاره به سالگرد شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار, این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت و افزود: از مسئولین و شما نمازگزاران می خواهم رابطه خود را با این قشر زحمتکش نزدیک کنید

خبرنگاران انسانهای خوبی هستند که برای توسعه شهرستان تلاش می کنند

 

 

 

 

آیت الله میراحمدی در خطبه های اول این هفته با دعوت از نمازگزاران به تقوا الهی فرمودند ارزش واقعی انسان نزدیکی به خداوند است و پیامبران با این روش تقرب بارگاه الهی شدند.

به گزارش شرق پرس, وی در ادامه افزود تقرب یک ارزش بزرگی است که شهیدان نزد خداوند روزی می خورند اما این مطلب را ما نمی فهمیم و لذت قرب الهی را نمی دانیم و بسیاری با لجاجت نمی خواهند آنرا درک کنند.

امام جمعه گلوگاه در بخش دیگری از خطبه های این هفته با اشاره به سالگرد شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار, این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت و افزود: از مسئولین و شما نمازگزاران می خواهم رابطه خود را با این قشر زحمتکش نزدیک کنید چرا که خبرنگاران انسانهای خوبی هستند که برای توسعه شهرستان تلاش می کنند و فرصت خوبی برای معرفی چهره شهرستان فراهم می کنند.

دکتر میراحمدی با اظهار بی اعتماد نسبت به آتش بس با اسرائیل تاکید کردند, اسرئیل به یک سری بایدها و نباید هایی پایبند است که عبارت است از:

-مسلمانان نباید موفق باشند و دنبال اقتصاد برتر بروند

-نباید در جهان اسلام ناب منتشر شود و مسلمانان روح آرامش ببینند و وحدت داشته باشند.

-نباید در کشورهای اسلامی امنیت برقرار شود تا به فکر نابودی اسرائیل و آمریکا باشند

وی در پایان گفت: اسرائیل تلاشهای زیادی در این زمینه ها انجام داد که در کشورهای عربی تقریبا موفق بودد و تنها ایران است که در مقابل آنها ایستاده است.