دکتر حسن نژاد در همایش اقتصاد مقاومتی گفت : بین صنعت، دنیا و اقتصاد رابطه‌ای وجود دارد و انتخابات در تقویت صنعت و اشتغال مؤثر خواهد بود ...

شرق پرس : حسین حسن نژاد در همایش اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی با بیان اینکه اگر بخش خصوصی را سربازان جبهه جنگ با تحریم قلمداد می‌کنیم باید همدوش و همراه با آنان باشیم و همه نیازها را برای جنگ امروز فراهم کنیم، افزود: تولید و حمایت از تولیدگر به ضریب امنیت جامعه کمک می‌کند و اقتصاد مقاومتی در واقع حمایت از تولید داخلی است.

 

وی با اظهار اینکه در کنار صنعتگران فرصتی فراهم کنیم تا از این شرایط عبور کنیم، افزود: اگر قرار است در مقابل دشمنان بایستیم و عزت ایرانی را نشان دهیم باید در تولیدات نیز عزت ایرانی دیده شود و با کاهش هزینه تولید به بازا فکر کنیم زیرا بخش عمده شکل گیری استعمار ناشی از تصاحب بازار است.

 

وی با بیان اینکه بین تجارت و صنعت رابطه مستقیم است گفت: باید در حوزه تجارت دست صنعت را بگیریم و خود را ملزم کنیم از محصولات صنعتی استان استفاده کنیم و با بهره گیری از کالای مرغوب هزینه نگهداری را کاهش دهیم زیرا به نفع کشور و مملکت است.

 

حسن نژاد ارائه تسهیلات بانکی به تولید را امری مهم دانست و گفت: ما برای بانک‌ها نباید تعیین تکلیف کنیم و بانک‌ها برای طرح توجیهی یک پروژه باید حرف اول و آخر را زنند و اگر براساس ضوابط کار کنند، فردا چیزی تحت عنوان اینکه این صنعت نمی‌تواند کار کند را نخواهیم داشت.

 

حسن نژاد با تاکید بر استفاده از دانش روز، یادآور شد: کسی که باید در حوزه صنعت حضور داشته باشد باید از دانش روز استفاده کند زیرا تقویت صنعت در گروه استفاده از دانش‌های روز است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بر لزوم ایجاد تناسب بین سهم بانک و سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: این مسئله سبب می‌شود تا سرمایه گذار با رغبت و تلاش بیشتری برای حفظ سرمایه اقدام کند.

 

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: انتخابات می‌تواند به اقتدار و امنیت ختم شود از این رو حضور جدی همه ما در انتخابات معادلات منطقه را برهم می‌زند و معادلات اقتصادی به نفع صنعت می چرخد.

 

وی با اظهار اینکه بین صنعت، دنیا و اقتصاد رابطه‌ای وجود دارد گفت: انتخابات در تقویت صنعت و اشتغال مؤثر است و برای افزایش امنیت و رفاه جامعه و زنده نگه داشتن راه شهیدان و پاسخ به ندای رهبری در کنار توجه به صنعت به انتخابات توجه کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

مهر