حسين خواجه‌اميري (ايرج) يك روز پس از انتشار آلبوم «من و استاد» با انتقاد از شرايط اين روزهاي موسيقي ايراني از خوانش جديد قطعات قديمي خود در اين آلبوم سخن گفت.

 

حسین خواجه‌امیری (ایرج) یک روز پس از انتشار آلبوم «من و استاد» با انتقاد از شرایط این روزهای موسیقی ایرانی از خوانش جدید قطعات قدیمی خود در این آلبوم سخن گفت.

 

 

شرق پرس:  این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی با بیان این مطلب افزود: موسیقی ایرانی این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و امیدوارم با حضور چهره‌های جوان و با استعداد بتوان بخشی از این کاستی‌ها و پلشتی‌ها را جبران کرد. او درباره تولید آلبوم «من و استاد» که از روز گذشته به خوانندگی احسان فدایی در بازار موسیقی منتشر شده است، افزود: در آلبوم «من و استاد» سعی کرده‌ام از جوانان خوشفکر استفاده کنم و امیدوارم دیگر پیشکسوتان هم دست جوانان این مرز و بوم را رها نکنند چراکه آنها موسیقی را حفظ و به نسل بعدی انتقال می‌دهند.

 

 

این خواننده پیشکسوت با اشاره به تکراری شدن موسیقی و صدای خواننده‌های کنونی گفت: توجه به استعدادهای خوب و جسور یکی از راه‌های متنوع شدن موسیقی ملی در این بازار تکراری و بی‌سلیقه است البته نهادهای دولتی هم باید به جوانان کمک و راه ترقی را برای آنها باز کنند.

 

 

وی درباره چرایی خواندن برخی قطعات قدیمی در آلبوم «من و استاد» گفت: احساس کردم برخی صفات خوب ما ایرانی‌ها نظیر مردانگی و معرفت فراموش شده است و سعی کرده‌ام با یادآوری چند قطعه نوستالژی، دوباره روح مرام و معرفت را در میان مردم سرزمینم زنده کنم. آلبوم «من و استاد» به تهیه‌کنندگی شرکت «تک نگار» منتشر شده است. در این آلبوم قطعه نوستالژی «گنج قارون» به همراه چند قطعه دیگر با صدای حسین خواجه امیری منتشر شده است. در آلبوم «من و استاد» علاوه بر چند قطعه قدیمی که همه تنظیم نو و جدید شده‌اند، قطعات جدید دیگری نیز وجود دارد که آهنگسازی برخی از آنها را فیروز برنجان (بابک رادمنش)، امید حجت، جعفر پورهاشمی، بهنام خدارحمی‌و شاهین خسروآبادی انجام داده‌اند.

مهر