حسین زادگان در این مجمع گفت : مازندران قطب تکواندو کشور است و با حمایت ها و همدلی تکواندو مازندران باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
به گزارش شرق پرس، با حضور محمد پولادگر  رئیس فدراسیون تکواندو، حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، عادل عالیشان سرپرست توسعه امور ورزشی و اعضای مجمع انتخابات هیات تکواندو استان مازندران، این مجمع برگزار ، و پس از رای گیری حسین بریمانی با کسب ۱۰ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال رای اعتماد اعضا را کسب کرد.
سعید نجفدری تنها رقیب بریمانی نیز ۷ رای اعضای مجمع را بدست آورد.
محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران پس از برگزاری این انتخابات در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت : از همه کاندیدا حاضر تشکر می کنم و بدانید که کار کردن و مدیریت در این رشته سخت و دشوار است و نیاز به کار و تلاش شبانه روزی دارد.
وی روند برگزاری این انتخابات را مارتن خواند و تاکید کرد؛ بیشتر موضوع طولانی شدن زمان برگزاری این انتخابات بدلیل حساسیت و جایگاه استان مازندران در رشته ورزشی تکواندو بوده است .
پولادگر مازندران را یک نعمت برای ورزش کشور دانست و افزود؛ این استان بسیار مستعد برای تمام رشته های ورزشی است و اگر کم توجهی به ورزش مازندران شود، کفران نعمت خواهد بود.
رئیس فدراسیون تکواندو که در جمع اعضای مجمع انتخابات هیات تکواندو سخن میگفت اظهار داشت؛ حضور بانوان در میادین جهانی و بین المللی برای همیشه حل شد و تکواندو هیچ محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و این موضوع مهم و یک امتیاز برای ورزش کشورمان است.
وی شعار “هرخانواده یک تکواندوکار را مورد تاکید قرار داد و گفت : در این مسیر حرکت می کنیم و احساس می شود بسیاری از خانواده های ایرانی درگیر ورزش تکواندو شده اند و معتقدم تکواندو امروز نماد عظمت و بزرگی ایران شده است.
پولادگر با بیان اینکه تکواندو مازندران همواره برند بوده است ، افزود؛ در همه این سالها جایگاه تکواندو مازندران جزو ۵ استان برتر کشور بوده است به همین دلیل، تلاش ها این بود که گزینه های خوب و قدرتمندی برای ریاست این هیات داشته باشیم و همین موضوع حساسیت ها را بالا برد.
رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت : دوران انتخابات تمام شده است و اکنون همه باید همدل و همصدا باشیم و از فضای چندگانگی در تکواندو فاصله گرفته شود چراکه تکواندو مازندران قدرتمند است و علی رغم برخی اتفاقات ناخوشایند اما بازهم نتایج خوبی را در رده های سنی مشاهده می کنیم که این موضوع لزوم وحدت و همصدایی را می رساند.
وی از  اعضای مجمع استان خواست، تا ضمن نظارت بر عملکرد هیات، در کنار رئیس هیات تکواندو باشند و برای مرتفع شدن مشکلات و حرکت روبه جلو تکواندو به رئیس جدید کمک کنند.
پولادگر با تشکر از زحمات طالبی در زمان سرپرستی بر این هیات، از رئیس جدید خواست نسبت به تکریم مسئولان گذشته ازجمله فیض الله نفجم که زحمات زیادی برای تکواندو مازندران کشید، اهتمام ورزد.
حبیب حسین زادگان نیز در پایان انتخابات این مجمع، با تبریک به آقای بریمانی گفت: امیدوارم با حمایت اعضای مجمع و ایجاد فضای همدلی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش تکواندو باشیم چراکه مازندران قطب این رشته ورزشی است و باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تشکر از زحمات فیض الله نفجم در زمان تصدی ریاست هیات تکواندو مازندران و همینطور تقدیر از طالبی سرپرست این هیات، افزود؛ در مدیریت هیات های ورزشی همه ی شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک استان باید مورد توجه قرار گیرد چراکه دیده می شود حتی در شهرهای کوچک نیز ستاره های بزرگی از تکواندو وجود دارد .
وی خطاب به رئیس جدید هیات تکواندو بیان داشت؛ آقای بریمانی باید در پروسه ۴ ساله پیش رو برنامه محور  باشد تا تکواندو مازندران در  رتبه یک کشور قرار گیرد.
حسین زادگان ورزشی بودن و علاقه مندی استاندار را یک فرصت و امتیاز برای مازندران دانست و تاکید کرد؛ باید از شرایط موجود برای رشد جایگاه ورزش مازندران بهره گرفته شود.
عادل عالیشان معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز در ابتدای این مجمع، تکواندو را هیات ورزشی پرافتخار مازندران دانست و گفت : امیدواریم در پی این انتخابات شاهد رشد سریعتر و قدرتمندتر شدن این رشته در  مازندران باشیم.
حسین بریمانی رئیس جدید هیات تکواندو مازندران در جمع اعضای مجمع گفت : به قولی که از راس هرم تکواندو کشور تا هیات های شهرستانی برای اعتلای این ورزش و رساندن تکواندو مازندران به جایگاه واقعی خود داده ام پایبند خواهم بود و انشاالله دغدغه های آقای پولادگر رئیس محترم فدراسیون و آقای حسین زادگان مدیرکل محترم درباره تکواندو مازندران در  دوره جدید رفع خواهد شد.
وی تاکید کرد؛ با تعامل و همدلی از مشکلات تکواندو مازندران عبور خواهیم کرد و معتقدم در آینده نه چندان دور اتفاقات خوبی را در تکواندو مازندران شاهد خواهیم بود.