معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مورد محدودیت های تعطیلات ایام نورروز گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان مازندران، محدودیت ها بر اساس مصوبات کلی در ستاد ملی کشور و دستوالعمل های وزارت بهداشت انجام می شود...

به گزارش شرق پرس، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در ستاد مقابله با کرونای استان بابیان این که کشور در آستانه ورود به دومین سال شیوع اپیدمی کرونا است، گفت: این ذهنیت باید تقویت شود که سبک زندگی مجموعا به تناسب وضعیت پیش آمده باید تغییر کند و این تغییرات را بپذیریم تا بتوانیم با هزینه ی کمتری این بیماری را مدیریت کنیم.

حسن نژاد با قدردانی از همراهی مردم و اصناف در رعایت برخی از محدودیت های ابلاغی؛ تاکید کرد: باید تلاش کنیم با رعایت مجدانه پروتکل ها و الزامات بهداشتی و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا وارد پیک چهارم فراگیری کرونا نشویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در مورد محدودیت های تعطیلات ایام نورروز، گفت: با توجه به پتانسیل گردشگرپذیر بودن استان مازندران، محدودیت ها بر اساس مصوبات کلی در ستاد ملی کشور و دستوالعمل های وزارت بهداشت انجام می شود.

وی افزود: پذیرش مسافران در ایام تعطیلات بر اساس وضعیت شهرستان ها که در چه شرایطی قرار دارند، خواهد بود.

دکتر حسن نژاد با اشاره به ضرورت ممانعت از تجمع شهروندان در محل عرضه کالاهای تنظیم بازار، گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز علاوه بر تشدید نظارت بر قیمت ها، تعداد مکان های عرضه کالاهای تنطیم بازار بیشتر شود.