دکتر حسن نژاد در جمع مدیران و روسای ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید به اهمیت موضوعات مرتبط با جوانان اظهار داشت : تصمیمات اشتباه در حوزه جوانان می تواند تاثیرات منفی داشته باشد

به گزارش شرق پرس دکتر حسن نژاد در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : با توجه به محدودیت های موجود و نوع انتظارات مردم، از تلاش های مدیران و همکاران ورزش و جوانان مازندران رضایت دارم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در ادامه گفت : ورزش قهرمانی و ورزش همگانی در ماهیت یکی است اما به جهت مخاطبانشان تفاوت هایی دارند.

وی در جمع مدیران و روسای ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید به اهمیت موضوعات مرتبط با جوانان اظهار داشت : دنیای جوانان دنیای عجیبی است و تصمیمات اشتباه در حوزه جوانان می تواند تاثیرات منفی داشته باشد.

حسن نژاد ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل محترم ورزش و جوانان و همکاران شان بدلیل تلاش در جهت مرتفع ساختن مشکلات جوانان افزود؛ منابع انسانی علت توسعه هر کشوری است و جوانان اثرگذارترین قشر جامعه در اینخصوص هستند و برخورداری از جوانان تحصیلکرده، سالم برای هر کشوری قدرت می آورد و در این راستا منابع انسانی علت توسعه هر کشور و جوانان اثرگذارترین قشر هر جامعه هستند که در شکل گیری تحولات نقش اساسی دارند .

وی نشاط اجتماعی را احساس رضایت شهروندان از وضعیت اجتماعی خود دانست و تاکید کرد؛ باید در مسیر توسعه کشور نگاه خود را به جوانان معطوف نمائیم چراکه نیروهای توانمند تاثیرگذار در بهره وری کشور و تولید ملی خواهند بود و ورزش یکی از راههای یادگیری جوانان برای حضور در اجتماع است که علاوه بر آن موجب سلامت جسم و روح می گردد.

وی آرمان خواهی جوانان امروز را متاثر از  امکان مقایسه با مردم دیگر نقاط جهان تفسیر کرد و گفت : ضریب هوشی فرزندان ما در مقایسه با نسل های گذشته بیشتر شده است  و علت آن افزایش دسترسی نسل جدید به فناوری های نوین است .

این مقام مسئول با اشاره به کاهش یافتن آستانه تحمل جامعه افزود؛ این مهم می تواند انسان را به سمت آسیب های اجتماعی بکشاند و ورزش یکی از ابزارهای کمک کننده در کاهش آسیب های جامعه است.

حسن نژاد برخی از رشته های ورزشی را هویت و نماد استان دانست که نیاز به توجه دارند اما از مسئولان درخواست کرد؛ حوزه ورزش و سلامت را به مفهوم عام نگاه کنند و از نگاه خاص به مقوله ورزش پرهیز نمایند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت تیم های ورزشی محبوب استان مازندران پرداخت و گفت : در مذاکرات اخیر با دو مالک نساجی ، به توافقات خوبی رسیده ایم و تجمیع سهام به یک فرد امکان مدیریت را در این تیم لیگ برتری بهبود خواهد بخشید و امیدواریم وضعیت رایکا بابل نیز در جلسات آینده بهبود یابد و جا دارد که از جناب آقای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان به جهت پیگیری و تلاش هایشان تقدیر و تشکر داشته باشم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اهمیت توجه به ورزشکاران و پهلوانان، رفتار اجتماعی این قشر را که الگوی جوانان هستند بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : سیاست های آقای استاندار درباره نشاط اجتماعی و حمایت از ورزش و جوانان یک فرصت طلایی برای استان است و در این راستا از مسئولان ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان نیز صمیمانه سپاسگزارم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران : سه پروژه مهم ورزشی به بهره برداری می رسد 

 

حبیب حسین زادگان در سومین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر حضور میدانی روسای ادارات در همه بخش ها و مناطق و اماکن ورزشی استان گفت : حضور مدیران در جمع مردم و ارتباط با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در اولویت باشد.

وی توجه مسئولان ورزش و جوانان به همه رشته های ورزشی را در مازندران خواستار شد و افزود؛ در این زمینه ها انتظارات از شهرستان های بزرگ استان  بیشتر است و انتظار می رود مدیران ورزش و جوانان در راستای خواست مردم نگاه ویژه به تیم های ورزشی محبوب استان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش همگانی جزو اولویت های دستگاه ورزش است اظهار داشت؛ برنامه های فرهنگی و حوزه جوانان نیز بسیار مهم است و مهم است که برنامه های این حوزه  غیرتکراری و مردم پسند باشد.

 

حسن نژاد : جوانان در شکل گیری تحولات نقش اساسی دارند / حسین زادگان : سه پروژه مهم ورزشی به بهره برداری می رسد

حسین زادگان نگاه ویژه به جوانان که سرمایه های اجتماعی جامعه هستند را مورد تاکید قرار داد و گفت : در حوزه جوانان بیشترین مشارکت سیاسی اجتماعی که تجلی آن حضور در انتخابات های مختلف است را شاهد هستیم و لذا از معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری در خواست می نمائیم در تمامی کارگروه ها و جلسات با دستگاه های اجرایی توجه به مسائل جوانان را به همه مسئولان گوشزد بفرمائید.

این مقام مسئول در ادامه توسعه ورزش همگانی را بسیار مهم دانست و بر اهمیت آن در سلامت جسمی و روحی و روانی جامعه تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه بزودی وزیر محترم ورزش و جوانان به مازندران سفر خواهند کرد اظهار داشت؛ در سفر دکتر سلطانی فر به استان حدود ۱۷ میلیارد تومان پروژه ورزشی در سه نقطه از غرب مازندران ، در تنکابن استادیوم با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر (خانه کشتی) ، در کلارآباد سالن ورزشی و استادیوم ۵ هزارنفره در نور به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ ورزشگاه شهید متقی ساری نیز در حال تخریب برای بازسازی است و اگر همه این طرح ها به سرانجام برسد می توان گفت که کارنامه دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان مازندران قابل قبول است.

حبیب حسین زادگان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن قدرشناسی از  تلاش های استاندار محترم و دکتر حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بدلیل حمایت از موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان افزود؛ در تیم های نساجی قائمشهر و رایکا بابل مشکلات زیادی وجود داشت که با تدابیر صورت گرفته این معضلات مرتفع خواهد شد.

 

ورزش و جوانان مازندران