پس از رای گیری در مجمع انتخابات هیات کاراته مازندران, حسن رجبی با کسب 11 رای از 16 رای ماخوذه, بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد

به گزارش شرق پرس, مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان مازندران با حضور دکتر محسن عاشوری سرپرست فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران, حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران, اعضای مجمع انتخاباتی هیات کاراته و کاندیدای ریاست این هیات, در سالن جلسات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ادامه برگزاری این مجمع انتخاباتی, هر کدام از کاندیدا برنامه های خود را برای مدیریت بر هیات کاراته شرح دادند و پس از رای گیری, حسن رجبی با کسب ۱۱ رای از ۱۶ رای ماخوذه, بعنوان رئیس هیات کاراته مازندران انتخاب شد.

حسین زادگان در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به سرپرست فدراسیون کاراته و مدعوین گفت : استان مازندران مهد ورزش کشور در اکثر رشته های ورزشی محسوب می شود و در رویدادهای المپیک, پارا المپیک, جهانی و … می بینیم که بسیاری از ورزشکاران از این استان اعزام  می شوند و این نشان از غنای ورزش استان است.

وی افزود؛ مازندران یکی از استان هایی است که پتانسیل یاری رسانی به فدراسیون کاراته کشور را دارد چراکه باشگاههای خوب, مربیان خوب, داوران خوب و ورزشکاران خوبی در این استان هستند که بعنوان یک ظرفیت می توانند به کاراته کشور خدمت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع گفت : از همه اعضای جامعه کاراته مازندران می خواهم که پس از برگزاری این انتخابات, کمک کنند تا کاراته مازندران به جایگاه واقعی خود برسد. و این هدف با کمک و تعامل سازنده همه اعضاء و همچنین با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان, محقق خواهد شد.

حسین زادگان در ادامه اظهار داشت؛ قول حمایت می دهیم اما از آنجایی که هیات ها سازمان های مردم نهاد محسوب می شوند, باید رویکرد مردمی داشته باشند.

دکتر محسن عاشوری سرپرست فدراسیون کاراته با تشکر از حسین زادگان گفت : مدیرکل ورزش و جوانان نهایت همکاری را با فدراسیون در برگزاری مجمع خوب, سلامت و پاک داشت که جای هیچ شائبه ای وجود نداشت.

عاشوری افزود؛ روی استان مازندران نظر ویژه دارم بدلیل اینکه این استان پتانسیل و ظرفیت ویژه ای در ورزش دارد و مازندران به مثابه گنج طلاست و از هر حیث, این استان گنجینه ارزشمند محسوب می شود.

سرپرست فدراسیون کاراته کشور گفت : اگر همدلی و کمک همه اعضاء وجود داشته باشد این استان در یک دوره کوتاه به بهترین در کشور تبدیل می شود و حتی کاراته مازندران می تواند در جهان نیز بدرخشد.

وی در پایان تاکید کرد؛ از تک تک اعضاء درخواست دارم که همکاری لازم با رئیس جدید داشته باشند تا کاراته به اهداف بلندش برسد و از رئیس جدید هیات کاراته مازندران نیز می خواهم با همه تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.