پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری با حاشیه های جالبی همراه بود.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، مراسم افتتاحیه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری که امروز سه شنبه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

 

** آیت‌الله نعیم‌آبادی حضور امام جمعه و نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان با پراید در محل برگزاری اجلاس برای عکاسان خبری، جالب توجه بود.

 

** قبل از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری اعضای هئیت رئیسه (آیات مهدوی‌کنی، محمد یزدی، دری نجف‌آبادی، هاشمی شاهرودی و احمد خاتمی) در جایگاه هئیت رئیسه حضور داشتند.

 

** در این جلسه، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و آیت‌الله احمد جنتی در ردیف آخر و در کنار هم نشسته بودند.

 

** نکته دیگر اینکه، حسین  فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و بردار حسن روحانی که در اکثر برنامه‌ها در کنار رئیس دولت یازدهم است، امروز و برخلاف عرف برگزاری اجلاسیه‌ها خبرگان، درد اخل نشست و روی صندلی اعضای اجلاس نشسته بود.

 

 ** آیت الله هاشمی رفسنجانی ساعت ۸:۴۵ وارد صحن اجلاس خبرگان شد و با حضور او صدای شاتر دوربین عکاس‌ها به صدا درآمد. یکی از اعضای خبرگان که در ردیف اول و کنار حسن روحانی نشسته بود از جایش بلند شد و صندلی خود را به رئیس سابق خبرگان رهبری داد تا روحانی و هاشمی کنار یکدیگر بنشینند.

 

** در ردیف اول و درکنار صندلی هاشمی رفسنجانی عکس یکی از نمایندگان فقید خبرگان رهبری گذاشته شده بود.

 

** در طول سخنرانی آیت الله محمد رضا مهدوی کنی، همچنان برخی اعضای مجلس در حال ورود با تاخیر به جلسه بودند اما تا پایان لحظه‌ای که خبرنگاران در محل اجلاس حضور داشتند، آیت الله خزعلی دیده نشد، احتمالا وی در نشست صبح امروز غایب بود.

 

** حجت الاسلام سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان و وزیر اطلاعات که کنار کازرونی عضو دیگر این مجلس نشسته بود، وقتی آیت الله موحدی کرمانی را دید به احترام او بلند شد و با وی خوش و بش کرد.

 

** علوی در جریان برگزاری اجلاس، با کازرونی درگوشی صحبت می‌کرد.

تسنیم