مفتی وهابی سعودی که با گستاخی تمام فتوا به زنا، برای گروه های تکفیری در سوریه می داد و آنها را به این کار تشویق می کرد با بیان اظهارات عجیبی موجب شگفتی شد.   شرق پرس: اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که مفتی سعودی”عمر العمر” در اظهارات عجیب خود مدعی […]

 

مفتی وهابی سعودی که با گستاخی تمام فتوا به زنا، برای گروه های تکفیری در سوریه می داد و آنها را به این کار تشویق می کرد با بیان اظهارات عجیبی موجب شگفتی شد.

 

شرق پرس: اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که مفتی سعودی”عمر العمر” در اظهارات عجیب خود مدعی شد که دختر پیامبر صلی الله علیه وآله عایشه را بیشتر از ام المومنین خدیجه دوست می داشت و این به این معناست که مقام عایشه از ام المومنین خدیجه بالاتر بوده است.

شیعیان مدعی آن هستند که فضیلت ام المومنین خدیجه بیشتر از عایشه است در صورتیکه پیشوایان شیعیان این مساله را قبول ندارند.

 

وی با وقاحت تمام تاکید کرد که حضرت فاطمه زهرا (س)، دختر رسول خدا نیز، عایشه را از خود پیامبر(ص) بیشتر دوست می داشت.

 

این اظهارات بی اساس بدین معناست که وهابیت دیگر به بن بست تاریخی رسیده است، آنها در تلاشند شیعیان را به سرپیچی از سیره اولیاء دین و نافرمانی از خواست رهبرانشان متهم کنندو با این ادعاها و سخنان سخیف، شبهاتی را به منظور سست نشان دادن بنیان های اعتقادی و رفتاری شیعیان وارد مکتب اهل بیت علیهم السلام نمایند.

 

گفتنی است”عمر العمر” مفتی سعودی است که با گستاخی تمام فتوا به زنا، برای گروه های تکفیری در سوریه می داد و آنها را به این کار تشویق می کرد./جهان

 

/انتهای خبر