پس از آنکه موضوع سرقت از منزل و مغازه عابدزاده در مازندران رسانه ای شد رئیس کل دادگستری مازندران گفت : سارقان به همراه اموال دزدی دستگیر شده اند

به گزارش شرق پرس احمدرضا عابدزاده سنگربان نامدار تیم ملی فوتبال که در شمال کشور و شهر سلمانشهر رستوران دارد ، در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها ضمن انتقاد نسبت به رفتار با سارقان و دزدان گفت : چند روز است که مغازه و منزلم را دزد زده و بسیاری از وسایل با ارزشم را سارقان با خود برده اند.

وی گفته بود؛ ملک من چهار قفل دارد اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و… زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند.
عابدزاده با گلایه از عدم برخورد جدی با سارقان گفت : دست دزد باید قطع شود. پس چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ در بین این قشر کثیف خیلی اتفاقات دیگر از جمله تجاوز، دزدیدن بچه و… رخ داده و می‌دهد، چرا جای برخورد محکم، به آن‌ها آزادی هم می‌دهند که بیایند زندگی مردم را غارت کنند؟ در آمریکا دزد وارد خانه شما شود، می‌توانید با اسلحه او را بزنید، اما اینجا اگر دزد را بزنید بازداشت می‌شوید! من شفاف می‌گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم، دستش را از مچ قطع می‌کنم.

 

سارقان منزل و مغازه عابدزاده دستگیر شده اند

 

حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه سارقان منزل و مغازه احمد رضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی جزء زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند، گفت: برخلاف برخی اظهارنظر‌ها ، اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت‌ها نداشته است و اصولا بر اساس بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره آمیز بود اصلا به مرخصی نرفتند.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به اظهارات اخیر احمد رضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه اش در شهرستان عباس آباد و انتقاد از قوه قضاییه برای اعطای مرخصی به این سارقان، گفت: سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد بررسی و مشخص شد هیچکدام از متهمان این پرونده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس قوه قضاییه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبودند.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: ۴ متهم که از منزل دروازه بان اسبق تیم ملی سرقت کرده بودند در شهرستان کلاردشت به همراه برخی اموال مسروقه دستگیر شدند و سارق رستوران عابدزاده نیز در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال تحویل مالباخته شده است.