مدیر عامل آتش‌نشانی کرج به فارس گفت: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، تیم‌های امدادی و آتش‌نشانان با همراه داشتن تجهیزات لازم به محل اعزام شدند     به گزارش شرق پرس به نقل از ایران، آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر پردیس کشاورزی دانشگاه تهران مستقر در کرج با حضور بموقع آتش‌نشانی مهار شد. […]

 

مدیر عامل آتش‌نشانی کرج به فارس گفت: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، تیم‌های امدادی و آتش‌نشانان با همراه داشتن تجهیزات لازم به محل اعزام شدند

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از ایران، آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر پردیس کشاورزی دانشگاه تهران مستقر در کرج با حضور بموقع آتش‌نشانی مهار شد. عصر سه‌شنبه یک آتش‌سوزی در خوابگاه گزارش شد که این حادثه خسارت جانی نداشته است.

مدیر عامل آتش‌نشانی کرج به فارس گفت: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، تیم‌های امدادی و آتش‌نشانان با همراه داشتن تجهیزات لازم به محل اعزام شدند. «سهراب شهبانی» تصریح کرد: به دلیل اهمیت حادثه مأموران اطفای حریق دو ایستگاه آتش‌نشانی در کرج با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند و سرانجام مشخص شد این حریق در طبقه دوم خوابگاه دختران روی داده است.

وی افزود: با توجه به این‌که محل حادثه خوابگاه دانشجویان دختر بود، مراحل اطفای حریق همچنین خارج کردن دانشجویان به طور همزمان انجام شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی کرج اعلام کرد: خوشبختانه حریق در زمان کوتاهی مهار شد و این حادثه خسارات جانی نداشته است.

 

/انتهای خبر