محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور عصر روز ۲۲ خرداد ماه به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در حسینیه قائم آل محمد به سخنرانی پرداخت.   به گزارش شرق پرس به نقل از ایسنا, محمود احمدی‌نژاد که در یک ماه اخیر فعالیت بیشتری از خود نشان می‌دهد، برخلاف گذشته، اسفندیار رحیم مشایی و حمید […]

 

 

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور عصر روز ۲۲ خرداد ماه به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در حسینیه قائم آل محمد به سخنرانی پرداخت.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از ایسنا, محمود احمدی‌نژاد که در یک ماه اخیر فعالیت بیشتری از خود نشان می‌دهد، برخلاف گذشته، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی را در کنار خود ندارد.

محمود احمدی‌نژاد عصر ۲۲ خرداد ماه به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در حسینیه قائم آل محمد به سخنرانی پرداخت.

 

احمدی نژاد سخنرانی جزئیات

 

در این مراسم حدود ۲۰۰ نفر از هواداران احمدی‌نژاد در کنار غلامحسین الهام، مهدی کلهر و عباس امیری‌فر حضور داشتند. محمود احمدی‌نژاد که در یک ماه اخیر فعالیت بیشتری از خود نشان می‌دهد، برخلاف گذشته، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی را در کنار خود ندارد.

در حاشیه این مراسم برخی از هواداران، هنگام خروج احمدی‌نژاد از حسینیه، شعارهایی نظیر «شعار هرچی مردِ، احمدی برمی‌گرده»، «نه سازش نه تسلیم، منتظر تو هستیم»، «صلی آل محمد، بوی رجایی آمد» سر دادند.

دو تن از هواداران پلاکاردی با تصویر احمدی‌نژاد و شعار زنده‌باد بهار در دست داشتند که یکی از محافظان احمدی‌نژاد دستور به پایین آوردن آن داد.