دارابی گفت : تیم کبدی گلوگاه در سال های اخیر با اقبال بیشتر جوانان و علاقه مندان به خصوص در بخش بانوان مواجه شده که با صعود این تیم به لیگ برتر باید تلاش کنیم، زمینه برای حضور بیشتر جوانان مستعد فراهم شود.

 

kabedi10

به گزارش شرق پرس, رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت : تیم کبدی بانوان این شهرستان با درخشش در رقابت های لیگ دسته اول کبدی کشور ، به لیگ برتر این مسابقات صعود کرد .

 

 

محمدرضا دارابی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : ششمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی بانوان کشور با حضور تیم خراسان رضوی، فارس ، سیستان و بلوچستان، کرمان، شمال شرق تهران، کردستان، مرکزی، بوشهر، دماوند تهران، کهگیلویه و بویر احمد ، خراسان جنوبی و تیم گلوگاه به نمایندگی از استان مازندران در تهران برگزار شد که در پایان آن ، تیم های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان، کرمان و گلوگاه به رقابت های لیگ برتر سال آینده راه یافتند.

 

وی بیان کرد : تیم کبدی گلوگاه در سال های اخیر با اقبال بیشتر جوانان و علاقه مندان به خصوص در بخش بانوان مواجه شده که باید تلاش کنیم، زمینه برای حضور بیشتر جوانان مستعد را ایجاد کنیم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه افزود : کبدی ، رشته ای نوپا و جدید است و برای فراهم شدن زمینه حضور بیشتر جوانان به این رشته ، نیازمند اطلاع رسانی بیشتر و گسترده تر هستیم .