رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: جریمه ۹ میلیون و ۷۹۷ هزار تومانی یک دستگاه خودروی پژو و نمره منفی، گواهینامه مالک خودرو را باطل کرد. به گزارش شرق پرس، فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران نوشت: داوود قاسمیان در باره این خودرو گفت: خودروی سواری پژو پارس با جریمه‌ای به […]

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: جریمه ۹ میلیون و ۷۹۷ هزار تومانی یک دستگاه خودروی پژو و نمره منفی، گواهینامه مالک خودرو را باطل کرد.

به گزارش شرق پرس، فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران نوشت: داوود قاسمیان در باره این خودرو گفت: خودروی سواری پژو پارس با جریمه‌ای به میزان بیش از نصف قیمت خودرو از سوی پلیس شناسایی و توقیف شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران افزود: هرچند مالک خودرو پس از توقیف نسبت به پرداخت جریمه اقدام کرد اما با توجه به اینکه راننده خودرو مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شد علاوه بر جریمه نمره منفی هم گرفت و گواهینامه‌اش باطل شد.

قاسمیان تصریح کرد: مالک این خودرو، اتومبیلش را به فرد دیگری فروخته بود اما چون اطلاعات کافی در نحوه انجام معامله خودرو نداشت به علت عدم آگاهی وکالت بدون محدودیت زمانی جهت تعویض پلاک به خریدار داده بود، تمام تخلفاتی که خریدار با این خودرو مرتکب شد به وسیله دوربین‌های ثابت کنترل ترافیک ثبت شده و به نام صاحب پلاک خودرو درج شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمرات منفی به حدنصاب رسید گواهینامه مالک خودرو ضبط و به علت ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز باطل شد.

قاسمیان گفت: راننده و مالک این خودرو پس از تشکیل پرونده جهت تعیین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران با اشاره به اینکه تفاوت زمانی در رانندگی شتاب‌زده و رانندگی با سرعت مطمئنه، بیش از چند دقیقه نیست، از شهروندان خواست، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

 

/انتهای خبر