حسین زادگان استاندار جدید مازندران در نخستین روز مسئولیت خود با حضور در گلزار شهدای ساری گفت: برای توسعه مازندران نیازمند همگرایی همه گروههای سیاسی هستیم

به گزارش شرق پرس مجید حسین زادگان در نخستین روز کاری خود پس از انتخاب رسمی بعنوان استاندار مازندران در گلزار شهدای ساری گفت: تجدید بیعت با آرمان شهدا یادآوری ایثار و رشادت رزمندگان دلیر است.

 

استاندار جدید مازندران که روز گذشته رای اعتماد اعضای هیات دولت را جلب کرد با اشاره به لزوم همگرایی میان احزاب و گروه های سیاسی و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : بدنبال توسعه متوازن استان با تکیه بر همگرایی گروهها و جناح های سیاسی و کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای خواهیم بود.

 

حاج مجید حسین زادگان در ادامه گفت :  مازندران ظرفیت بالایی در زمینه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی دارد و با اصل قرار دادن سند تحول استان و همدلی میان نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و تاثیرگذاران مسیر توسعه ادامه خواهد یافت.

 

حسین زادگان در پایان گفت : برای غلبه بر عقب ماندگی های توسعه ای مازندران در همه ابعاد نیازمند تحرک بیشتر مدیران هستیم و باید در این مسیر به اسناد بالادستی و توسعه ای استان توجه بیشتری داشته باشیم.