سعدی پور در اینباره بیان داشت : اقلام تهیه شده در قالب ۱۰۴۰۰ بسته لوازم التحریر، ۴ هزار بسته بهداشتی، 1400 بسته‌معیشتی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی است...

به گزارش شرق مازندران، علیرضا سعدی پور  در آیین توزیع نمادین ۱۶ هزار بسته معیشتی در بین دانش آموزان کمتر برخوردار استان با محوریت دو هزار بسته معیشتی مربوط به شهرستان ساری که در حسینیه عاشقان کربلای مرکز استان برگزار شد گفت: در سال گذشته در پویش همکلاسی مهربان ۱ در خصوص تهیه ابزار و تجهیزات آموزشی قدم های بزرگی در استان برداشته شد.

وی افزود: در سند تحول بنیادین یکی از راهکارهای اجرایی توجه به عدالت آموزشی یعنی برابری فرصت ها برای همه دانش آموزان می باشد و امروزه در عصر کرونا در کنار عدالت آموزشی عدالت دیجیتال نیز بسیار حائز اهمیت شده است چراکه ما آموزش های خود را در فضای مجازی و در بستر دیجیتال انجام می دهیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام این خبر گفت : در سال گذشته با همت همه آحاد ملت و دوستداران تعلیم و تربیت ۳۳ هزار ابزار آموزشی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان فاقد ابزار آموزشی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امسال پویش همکلاسی مهربان ۲ با دبیری بسیج دانش آموزی در حال پیگیری است و این اتفاق بسیار مبارک در هفته دفاع مقدس در حال رقم خوردن است.

سعدی پور خاطرنشان کرد : اقلام تهیه شده در قالب ۱۰۴۰۰ بسته لوازم التحریر، ۴ هزار بسته بهداشتی ۱۴۰۰ بسته‌معیشتی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی است که به یاد ۱۰۴۰۰ شهید گلگون کفن استان مازندران با یک اقدام انقلابی و جهادی تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند و کمتر برخوردار استان توزیع می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه امید به آینده خاموش نگردد و ددستانتوانمندفرزندانامروز،آینده زیبای ما را بسازند باید دست در دست هم دهیم و به دانش‌آموزان کمتر برخوردار جامعه کمک کنیم تا عدالت آموزشی نیز به نحو مطلوب تری به اجرا درآید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم اهدای نمادین این بسته های آموزشی توسط مادر شهید معلمی به یکی از مدیران مدارس شهرستان ساری انجام شد.