نفجم دلیل اصلی این افتخارآفرینی را تلاش مربیان سازنده شهرستانی در معرفی چهره های جدید تکواندو دانست و خواستار تلاش بیشتر مربیان بهشهری برای استعدادیابی از علاقمندان به این رشته شد .

 

 تمجید فیض الله نفجم از تکواندوی بهشهر / تکواندوی بهشهر برخوردار از استعدادهای فراوان

رییس هیات تکواندو مازندران گفت : تکواندوی بهشهر با توجه به برخورداری از استعدادهای فراوان ،نیازمند برنامه ریزی مطلوب تر برای تبدیل شدن به یکی از قطب های اصلی این رشته در مازندران است .

 

 

به گزارش  شرق پرس، فیض الله نفجم در نشست با رییس هیات و مربیان تکواندوی بهشهر که در اداره ورزش و جوانان این شهر برگزار شد اظهار کرد : یکی از راه هایی که می تواند رسیدن تکواندوی بهشهر به رتبه های بالاتر را آسان تر کند ، توجه به بخش پومسه ( اجرای فرم) و فراگیر کردن آن در میان همه باشگاه های فعال شهرستان است .

 

وی بیان کرد : فراگیری صحیح این بخش علاوه بر آن که می تواند بهشهر را به قطب پومسه مازندران تبدیل کند، روند یادگیری بخش های کیوروگی و هانمادانگ را نیز تسریع خواهد کرد .

 

رییس هیات تکواندو مازندران افزود : رییس و اعضای جدید هیات تکواندو بهشهر برنامه ریزی و اهتمام فراوانی به رشد و توسعه این رشته دارند و لازم است همه مربیان و فعالان این رشته ورزشی، با همکاری بیشتر ، برای رشد هر چه بیشتر تکواندو بهشهر تلاش کنند .

 

نفجم ادامه داد : علاوه بر همه این کوشش ها ، استفاده مطلوب و موثر از همه ظرفیت های شهرستانی برای رفع مشکلات و کمبودهای تکواندو ضروری است .

 

وی بیان کرد : یکی از ملاک های اصلی واگذاری امکانات و زیرساخت های تکواندو به هیات های شهرستانی ،داشتن برنامه ریزی مدون و تلاش برای رسیدن به پیشرفت و دروازه های موفقیت است .

 

رییس هیات تکواندو مازندران به کسب عنوان قهرمانی تکواندوکاران مازندرانی در رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت : در این رقابت ها که هفته گذشته برگزار شد تیم مازندران که چند ورزشکار اصلی خود را نیز در اختیار نداشت ، این عنوان ارزشمند را به دست آورد .

 

به گزارش ایرنا, نفجم دلیل اصلی این افتخارآفرینی را تلاش مربیان سازنده شهرستانی در معرفی چهره های جدید تکواندو دانست و خواستار تلاش بیشتر مربیان بهشهری برای استعدادیابی از علاقمندان به این رشته شد .