مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا نشان کرد: 90 درصد شرکت‌های ایتالیا متوسط و کوچک هستند که بنا داریم این شرکتها در ایران فعالیت تجاری مناسب داشته باشند

به گزارش شرق پرس آئوگوستودی جاچینتو مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در جمع فعالان اقتصادی مازندران در نشست هیأت تجاری جمهوری ایتالیا با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران، اظهار کرد: ایتالیایی‌ها علاقه‌مند هستند در شرایط سخت اقتصادی کنار ایران قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه شرکت‌های ایتالیا علاقه‌مند به توسعه فعالیت تجاری در ایران هستند، گفت: یکی از نگرانی‌ها بحث انتقال پول بین بانک‌ها است.

مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا نشان کرد: ۹۰ درصد شرکت‌های ایتالیا متوسط و کوچک هستند که بنا داریم این شرکتها در ایران فعالیت تجاری مناسب داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به مشترکات فرهنگی بین ایتالیا و ایران، افزود: علاقه‌مند به توسعه تجاری در ایران و به ویژه در زمینه مشترکات فرهنگی هستیم و می‌توانیم هم زمینه نیازمندی‌های ایران را فراهم کرده و قابلیت‌های تولیدی شما را به ایتالیا منتقل کنیم.

جاچینتو با اشاره به نیازمندی‌های مازندران در زمینه صنعت کشاورزی، گفت: علاقه‌مند هستیم در این بخش نیازمندی‌های استان مازندران را فراهم کنیم و تجربیات خودمان را در اختیار شما قرار دهیم.

وی یادآور شد: دو روز گذشته شرکت ایتالیا خط تولید خمیر دندان در ایران را راه‌اندازی کرده و امید داریم که این کار ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس, مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا گفت: درخواست‌های مختلف برای توسعه فعالیت در ایران داریم و بنا داریم کانال مستقیم بین مازندران و این شرکت‌ها ایجاد شود.