ابراهیم یعقوبی گفت: تمام واحدهای فاقد پروانه کسب با شناسایی اتاق اصناف شهرستان و اعلام کتبی به نیروی انتظامی در اسرع وقت پلمب می‌شوند. به گزارش شرق پرس، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تصمیمات اخیر شورای حفظ […]

 

ابراهیم یعقوبی گفت: تمام واحدهای فاقد پروانه کسب با شناسایی اتاق اصناف شهرستان و اعلام کتبی به نیروی انتظامی در اسرع وقت پلمب می‌شوند.

به گزارش شرق پرس، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تصمیمات اخیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهار داشت: در این مرحله زمانی نظر بر این است با قید اولویت براساس ماده ۲۷ قانون نظام صنفی با مشاوران املاک فاقد پروانه کسب بدون اخطار قبلی از طریق نیروی انتظامی و در تعامل با اتاق اصناف و ادارات شهرستان سازمان صنعت، معدن و تجارت پلمپ شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: اتحادیه‌های صنفی مشاور املاک در کلیه شهرستان‌ها مکلف هستند حداکثر ظرف یک هفته نسبت به شناسایی واحدهای فاقد مجوز و اعلام آن به اماکن عمومی نیروی انتظامی با همکاری اتاق اصناف شهرستان اقدام کنند.

یعقوبی تصریح کرد: بدیهی است عدم انجام وظایف محوله از طریق کمیسیون‌های نظارت شهرستان‌ها بررسی و اتخاذ تصمیم می‌شود.

 

/انتهای خبر