دکتر داورزنی با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان به دیدار استاندار مازندران رفت و از اقدامات تاثیرگذار حسین زادگان در بحران سیل قدردانی کرد

به گزارش شرق پرس، ظهر امروز دکتر داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بهمراه احمد سعادتمند مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به دیدار مجید حسین زادگان استاندار مازندران رفتند.

دکتر داورزنی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از خساراتی که حادثه سیل برای مردم مازندران در پی داشت، از اقدامات مثبت و قابل توجه استاندار مازندران در مدیریت بحران سیل قدردانی کرد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورز ش و جوانان در بخش دیگری از این نشست گفت : با توجه به ظرفیت های بالای مازندران، برای انجام کارهای خوب و ماندگار در ورزش این استان اعلام آمادگی می کنیم.

مجید حسین زادگان نیز در این نشست با خیرمقدم به دکتر داورزنی معاون وزیر ورزش و هیات همراه، ایشان را دارای سوابق ارزشمندی در خانواده ورزش کشور دانست .

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت : مراحل مقدماتی امدادرسانی به خانواده های خسارت دیده از سیل در مازندران صورت پذیرفت و در مرحله برنامه ریزی برای جبران خسارات و ساخت اماکن آسیب دیده هستیم.

استاندار مازندران در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به استعداد و ظرفیت استان مازندران در امر ورزش خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این استان شد.

وی بیان داشت؛ در حال حاضر سرمایه گذاران خوب و علاقه مندی برای حمایت از ورزش در استان وجود دارد که باید قدر این فرصت ها را بدانیم و همواره بر ورود بخش خصوصی به ورزش تاکید داشته ام.