وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه های ورزشی بابل گفت : ورزشگاه متقی ساری هم متاسفانه حال و روز خوبی ندارد که به نظر می رسد این ورزشگاه هم باید بازسازی اساسی شود

به گزارش شرق مازندران سید حمید سجادی در حاشیه بازدید از ورزشگاه هفت تیر بابل در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت : کارگروه ویژه ای برای ساماندهی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی مازندران از جمله ورزشگاه هفت تیر بابل و همچنین سالن ورزشی حیدرکلا تشکیل خواهد شد و در هفته جاری امیدواریم تصمیمات خوبی در این خصوص بگیریم.
وی با اشاره به افتتاح ناقص برخی طرح های ورزشی در کشور در دولت قبل بیان کرد: متاسفانه ورزشگاه ماهفروجک ساری نمونه ای از این طرح ها است که با موتور برق به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باوجود آنکه این طرح در سال های گذشته افتتاح شد اما تاکنون از آن بهره برداری نشده که این امر نشان دهنده آنست که این طرح همچنان آماده برگزاری مسابقات نیست.
سجادی با بیان این که، پیست دوچرخه سواری ورزشگاه ماهفروجک ساری هم دارای مشکلاتی است، گفت: قرار شد در مجموعه ورزشی ماهفروجک پیست دوچرخه سواری هم احداث شود و از ۲۶ سال قبل که کلنگ اجرای این طرح به زمین زده شد،این طرح بهره برداری نشد و به سربندی هم نرسیده است.

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان به بنده گفته که یک سرمایه گذار آماده همکاری برای اتمام طرح ورزشگاه ماهفروجک ساری است که به دلیل وجود شرایط قانونی از این اقدام استقبال می کنیم.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: ورزشگاه متقی ساری هم متاسفانه حال و روز خوبی ندارد که به نظر می رسد این ورزشگاه هم باید بازسازی اساسی شود و از تمام خیران، سرمایه گذاران، داوطلبان و مشارکت می خواهیم برای تکمیل طرح های ورزشی با وزارت ورزش و جوانان همکاری کنند و طبق مصوبه های قانونی امکان واگذاری بسیاری از طرح ها به بخش خصوصی وجود دارد.
سجادی خاطر نشان کرد: تکمیل تمامی طرح های ورزشی نیمه تمام خارج از اراده دولت است و اگر دولت مسوولیت آن را قبول کند شاید سال ها برای تکمیل آن زمان صرف شود، اما با مشارکت بخش خصوصی این طرح ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که، بسیاری از طرح های ورزشی نیمه تمام از دولت های گذشته به دولت سیزدهم به ارث رسیده است، گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام قد برای سر و سامان دادن چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی کشور اقدام خواهد کرد.

شایان ذکراست ؛ سجادی وزیر ورزش و جوانان روز شنبه به منظور بازدید از زیرساخت های ورزشی شهرستان های آمل و بابل در قالب سفر یک روزه به استان مازندران سفر کرده است.