بهروز نعمتی با بیان اینکه متأسفانه در تخلفات صنعت خودروسازی برخی از نورچشمی‌ها تخفیفات متعدی را از شرکت‌های خودروسازی دریافت کرده‌اند،گفت:این موضوع باید بررسی و راهکار جلوگیری از بروز این تخلفات پیش بینی شود.   شرق پرس: یک عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه متأسفانه در مقاطع مختلف ضعف مدیریتی در […]


بهروز نعمتی با بیان اینکه متأسفانه در تخلفات صنعت خودروسازی برخی از نورچشمی‌ها تخفیفات متعدی را از شرکت‌های خودروسازی دریافت کرده‌اند،گفت:این موضوع باید بررسی و راهکار جلوگیری از بروز این تخلفات پیش بینی شود.

 

شرق پرس: یک عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه متأسفانه در مقاطع مختلف ضعف مدیریتی در صنعت خودرو باعث شده تا هم‌اکنون دو شرکت خودروساز بزرگ کشور با مشکلات زیادی روبرو باشند، اظهار داشت: در بررسی گزارش هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان به این نتیجه رسیدیم که برخی از شرکت‌های خودروساز با خرید سهام بانک‌ها و یا آزادسازی سود سهام خود به شرکت‌های تابع نقش مؤثری را در خروج نقدینگی از شرکت‌ها داشته اند که این موضوع باید اسرع وقت برطرف و مدیریت شود.

وی افزود: خودروسازان با استفاده از وام های بانکی و سودهای بالا با افزایش قیمت تمام شده خودرو هزینه‌های سرسام آوری را به مصرف کننده تحمیل کرده‌اند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با گلایه از اینکه علی رغم وجود حسابرسان خبره در شرکت‌های خودروساز هنوز شفاف سازی مناسبی در حسابرسی خودروسازان دیده نمی‌شود، گفت: با بررسی گزارش هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی درصدد رفع مشکلات و جلوگیری از تخلفات بوجود آمده در این صنعت هستیم.

نعمتی  با اعلام اینکه متأسفانه در تخلفات صنعت خودروسازی برخی از نورچشمی‌ها تخفیفات و منابع مالی متعدی را از این شرکت‌ها دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: تخلفات بسیاری در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مشهود است و حتی در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع که با حضور وزیر صنعت و نمایندگان شرکت‌های خودروسازی برگزار شده بود وزیر عمده تخلفات شناسایی شده را قبول کرد و قول پیگیری را با همکاری شرکت‌های خودروساز داد.

 

/انتهای خبر