طبق قانون تنفس در جنگل های شمال، سازمان جنگل ها و ادارات کل تابعه موظف شدند تا به قرارداد با شرکت های بهره بردار جنگل خاتمه دهند که این امر موجب تجمع کارگران نکاچوب شد

به گزارش شرق پرس حدود ۴۰۰ نفر از کارگران شرکت نکا چوب در اعتراض به اعلام این شرکت مبنی بر تمدید نشدن قراردادشان، خواهان احقاق حق خود و رایزنی مسئولان برای برقراری مجدد قرارداد مقابل کارخانه نکاء چوب تجمع کردند.

رئیس روابط عمومی نکاء چوب یکی از شرکت های بهره برداری جنگل در مازندران که اعتراض کارگران در مقابل این واحد صنعتی انجام شد، ضمن تایید این تجمع اعتراضی دلیل آن را زمزمه عدم انعقاد قرارداد با این کارگران از سوی سازمان جنگل ها اعلام کرد.
ولیپور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تعداد کارگران معترض را حدود ۶۰۰ نفر بیان کرد و سوابق کاری این کارگران را بین یک تا ۲۷ سال دانست.
وی افزود: اعتراض کارگران با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی و وعده مسوولان منابع طبیعی مازندران ( منطقه ساری) مبنی بر تمدید قراردادشان به طور موقت خاتمه یافت.

فرماندار میاندورود، رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی و مسئولان مرتبط شهرستانی با حضور در محل شرکت، با کارگران معترض جهت پایان دادن به این تجمع رایزنی کردند.