امام جمعه گلوگاه به لزوم فراگیری علم و دانش در جامعه اسلامی، از کتابخانه های عمومی بعنوان مراکز علم آموزی یاد کرد و بر ضرورت ایجاد، بهسازی و استاندارد سازی کتابخانه های گلوگاه تاکید کرد.   به گزارش شرق پرس, وی افزود : نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی به عنوان یکی از دغدغه های جدی […]

 

امام جمعه گلوگاه به لزوم فراگیری علم و دانش در جامعه اسلامی، از کتابخانه های عمومی بعنوان مراکز علم آموزی یاد کرد و بر ضرورت ایجاد، بهسازی و استاندارد سازی کتابخانه های گلوگاه تاکید کرد.

 

به گزارش شرق پرس, وی افزود : نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی به عنوان یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری ، باعث رفع بسیاری ازمشکلات و ناهنجاری ها اجتماعی می شود .

 
سیدابراهیم میر احمدی روز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره کتابخانه های عمومی گلوگاه اظهار کرد : اهمیت و جایگاه فرهنگ مکتوب ، لزوم زمینه سازی برای انس و الفت بیشتر مردم به ویژه جوانان با کتاب را بیشتر می کند .

ایشان همچنین بیان کرد : کتاب در شکل گیری فرهنگ که اساسی ترین نماد هویت یک ملت است نقش اساسی دارد و جمله از موثر ترین ابزارها برای ارتقای آگاهی های عمومی و تولید فکر و اندیشه است .

امام جمعه گلوگاه افزود : خواندن یک کتاب می تواند زندگی یک فرد را دگرگون کرده و او را با دنیایی جدید آشنا سازد که این امر اهمیت و حساسیت فعالیت کتابخانه ها و کتابداران را هر چه بیشتر آشکار می سازد.

وی با اشاره به لزوم فراگیری علم و دانش در جامعه اسلامی، از کتابخانه های عمومی بعنوان مراکز علم آموزی یاد کرد و بر ضرورت ایجاد، بهسازی و استاندارد سازی کتابخانه های گلوگاه تاکید کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گلوگاه نیز در این دیدار ، گزارشی از اقدامات کتابخانه عمومی برنامه های سال ۹۳این اداره ارائه و خواستار حمایت بیشتر مسوولان برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شد .

کتابخانه عمومی شهرستان گلوگاه دارای بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب و حدود ۵۰۰ عضو است ./ایرنا

 
 
/انتهای خبر