محمد تقی نورزاد گفت: ‌اشتغال مهمترین مشکل فعلی بهشهر است که برای خودکفایی باید تولیدات خود را افزایش دهیم.   به گزارش شرق پرس، فرماندار بهشهر در جلسه کارگروه اشتغال بهشهر افزود: شهرستان بهشهر دارای پتانسیل و ظرفیت بی نظیری در بخش های مختلف اشتغال زایی است که باید با شناسایی و هدایت امکانات […]

 

بیکاری مهم ترین مشکل بهشهر

 

 محمد تقی نورزاد گفت: ‌اشتغال مهمترین مشکل فعلی بهشهر است که برای خودکفایی باید تولیدات خود را افزایش دهیم.

 

به گزارش شرق پرس، فرماندار بهشهر در جلسه کارگروه اشتغال بهشهر افزود: شهرستان بهشهر دارای پتانسیل و ظرفیت بی نظیری در بخش های مختلف اشتغال زایی است که باید با شناسایی و هدایت امکانات مختلف در جهت ایجاد اشتغال تلاش شود.

وی اظهار داشت: برای خودکفایی کامل که مد نظر رهبری و از دغدغه های مهم ایشان است باید تولیدات خود را به خصوص در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی افزایش دهیم.

نورزاد با بیان اینکه طرح آمایش سرزمینی نیاز صنایع در شهرستان است ادامه داد: باید با طرح این آمایش سرزمین با ورود سرمایه گذار، نقاط مختلف سرمایه گذاری را ارائه دهیم.

وی گفت: اکنون شهرک صنعتی بهشهر با شرایط  مناسب سرمایه گذاری و زیر ساختهای مناسب برای سرمایه گذاری آماده است تا در خدمت سرمایه گذار باشد که ما در این راستا وظیفه داریم نگاه جامعه را به سمت تولید و اشتغال زایی ببریم.

فرماندار بهشهر ارائه طرح جامع اشتغال نیاز شهرستان بهشهر عنوان کرد و یادآور شد: جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری نیروها باید مولد باشند و در جهت اشتغال زایی فعال وارد شوند.

نورزاد گفت: نیروهای جویای کار باید از فکر پشت میزنشینی و کارهای اداری خارج شوند و به صورت فعال و میدانی در جامعه و اشتغال زایی با فرهنگ سازی مناسب در این زمینه وارد شوند.

رییس اداره شیلات بهشهر نیز در سخنانی گفت: طرح مجتمع تولید ماهیان خاویاری در بندر صیادی بهشهر واقع در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از نیازهای مهم شهرستان برای اشتغالزایی است که صدور سند آن در دست بررسی است که امیدواریم با همت مسئولان این مسئله با فوریت انجام شود.

واحد معصومی افزود: متاسفانه به رغم تلاش های فراوان از حدود سه سال گذشته تا کنون موفق به دریافت یک ریال تسهیلات برای این مجتمع نشده ایم  در حالیکه تنها یک پروژه در یکی از شهرستانهای مازندران ۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته اعتبار جذب کرده است.

به گزارش مهر، وی بیان داشت: اشتغال موجود در بخش دریا باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد که در همین رابطه بازارماهی در بهشهر در دست اقدام است که با سرمایه گذار جدید وارد بررسی شده ایم و در مرحله ارائه نقشه به سازمان همیاریهای کشور هستیم.

 

/انتهای خبر