شرق پرس به نشانه اعتراض به تصمیمات عجولانه برای الحاق بخشهایی از شرق مازندران به استان گلستان صفحه ویژه خود را به رنگ سیاه درآورده است...

 

 

 

شرق پرس: خوش نشینان پایتخت دیرهنگامی است که کمر به تکه تکه کردن مازندران، سرزمین علویان بسته اند. در این راستا بعضاً از هیچ کوششی هم دریغ ننموده اند و  حتی در عمل کردن به درخواستهای استانهای همجوار مازندران به فنون کشتی که در تبحر مردم سرزمین مازندران است، روی آورده اند.

 

 

مسئولین دست و دل باز ! مدتها بود که مانند یک کشتی گیر، نشان می دادند که می خواهند از چپ اقدام به زیر گیری کنند، اما از راست اقدام کرده اند. در هر صورت مهم رسیدن به هدف بود. ظاهراً این دوستان که در مرکز نشسته اند و بدون در نظر گرفتن حساسیتهای منطقه ای، رای به جدایی بخشهایی از شرق مازندران داده اند، مدتها بود که صحبت از جدایی غرب مازندران و الحاق آن به استان گیلان می کردند، اما در سکوت خبری و بی سر و صدا قول جدایی بخشهایی از شرق مازندران و سپردن مدیریت قسمتهایی از میانکاله به استان گلستان را داده اند تا در فرصتی دیگر تکه ای از غرب مازندران را نیز به بهانه ای دیگر جدا کنند.

 

 

راستی در پس این تصمیمهای غیر کارشناسانه چه چیزی نهفته است؟  واقعا مقصود از قطعه قطعه کردن سرزمین علویان چیست؟ 

 

 

سایت شرق پرس نیز بعنوان تنها رسانه منطقه ای و مستقل شرق مازندران در اعتراض به این تصمیم غیرکارشناسی تیتر ویژه خود را به رنگ سیاه درآورده است.