فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: تعداد فضاهای ورزشی موجود برای بانوان شهرستان کافی نیست.   به گزارش شرق پرس، محمد تقی نورزاد شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک ویژه بانوان در بهشهر اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند […]

 

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: تعداد فضاهای ورزشی موجود برای بانوان شهرستان کافی نیست.

 

به گزارش شرق پرس، محمد تقی نورزاد شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک ویژه بانوان در بهشهر اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و باید فضاهایی را مخصوص بانوان ایجاد تا آنها بتوانند با آرامش و امنیت اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

وی افزود: زنان برای حمایت از خانواده باید بیش از هراقدامی متوجه سلامتی خود باشند و بدانند که سلامتی آنان با اجرای برنامه های منظم ورزشی نه تنها الگویی مناسب برای فرزندانشان خواهد بود بلکه ضامنی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر از جمله پوکی استخوان و بیماری های قلبی نیز محسوب می شود.

نورزاد بیان کرد: امروزه زنان بسیاری در جهان به فعالیت های مختلف ورزشی مشغول هستند و زنان ایران شاید کمی بیش از ۶۰ سال بوده که به ورزش و ورزش کردن در هردو بخش عمومی و قهرمانی توجه کرده و دستاوردهایی نیز در حوزه قهرمانی کسب کردند.

شهردار بهشهر نیز گفت: ساخت پارک بانوان پاسخ به خواسته جامعه زنان برای گذراندن اوقات فراغت بود.

حمید آزموده افزود: داشتن فضاهای ورزشی و تفریحی ویژه بانوان ضروری بوده و شورای شهر بهشهر نیز برای رسیدن به این هدف، احداث پارک ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار داد.

وی بیان کرد: این پارک با هدف ایجاد فضای تفریحی مناسب برای بانوان و استفاده از امکانات ورزشی در محیطی اختصاصی برای بانوان ساخته شده و به جز خرید زمین، محوطه سازی ، ایجاد فضای سبز و تامین وسایل ورزشی که در سال ۸۶ انجام شد، برای تبدیل به پارک بانوان و تامین تجهیزات ابتدایی تاکنون ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

شهردار بهشهر افزود: توجه به فراهم آوردن امکانات و فضای ورزشی مناسب برای ورزش  بانوان موجب شکوفایی استعدادهای ورزش بانوان می‌شود./تسنیم

 

/انتهای خبر