ماموران گمرک ایران پیش از این و در ماه گذشته بذر ماده مخدر شاهدانه یا گل را به صورت دانه ای از داخل برس، لابه لای کتاب ، کارتن ، هدفن و اسباب بازی که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند

بزرگترین محموله بذر مخدر گل در گمرک کشف شد

 

شرق پرس: ماموران گمرک در عملیات مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف بزرگترین محموله بذر ماده مخدر گل شدند .

بذر ماده مخدر گل یا شاهدانه پیش تر به صورت دانه ای توسط ماموران گمرک کشف شده بود اما در این عملیات به مقدار ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم بذر ماده مخدر گل توسط ماموران گمرک کشف و ضبط شد .

این میزان بذر ماده مخدر گل به کمک سگ مواد یاب و در گمرک دوغارون از کالاهای همراه مسافری کشف شد که مسافر ورودی قصد داشت از طریق افغانستان این میزان بذر ماده مخدر را وارد کشور کند .

ماموران گمرک پس از مشکوک شدن به یک مسافر و در بازرسی های بیشتر از سگ‌مواد یاب برای بررسی کامل کالاهای همراه این مسافر استفاده کردند که در این بازرسی ها به مقدار ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم بذر ماده مخدر گل از داخل کالاهای همراه این مسافر توسط ماموران گمرک کشف و ضبط می شود.

ماموران گمرک ایران پیش از این و در ماه گذشته بذر ماده مخدر شاهدانه یا گل را به صورت دانه ای از داخل برس، لابه لای کتاب ، کارتن ، هدفن و اسباب بازی که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند. /گمرک نیوز