حسین بریمانی گفت: کشتی ساری با همت مربیان و پیشکسوتان با انتخاب رئیس جدید به اوجش می‌رسد. به گزارش شرق پرس، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: برای انتخاب رئیس هیئت کشتی ساری با مشورت پیشکسوتان و مربیان مرکز استان یکی از مدیران لایق و برتر استان را معرفی […]

 

حسین بریمانی گفت: کشتی ساری با همت مربیان و پیشکسوتان با انتخاب رئیس جدید به اوجش می‌رسد.

به گزارش شرق پرس، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: برای انتخاب رئیس هیئت کشتی ساری با مشورت پیشکسوتان و مربیان مرکز استان یکی از مدیران لایق و برتر استان را معرفی کردیم که مورد قبول اعضا و پیشکسوتان این ورزش بود.

وی از انتخاب جواد واحدی فرماندار مرکز استان به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی ساری خبر داد و افزود: با این انتخاب فکر می‌کنم بار دیگر شاهد رشد و شکوفایی کشتی ساری در استان و کشور باشیم.

بریمانی با اشاره به اینکه واحدی عضو هیئت رئیسه کشتی استان نیز است، بیان داشت: هفته آینده با حضور تمامی مربیان و پیشکسوتان کشتی جهت برسی مشکلات این رشته ورزشی جلسه‌ای با حضور رئیس جدید هیئت برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با تشکر از زحمات علی اکبر صفری رئیس سابق هیئت کشتی مرکز استان اذعان داشت: رئیس سابق هیئت کشتی ساری برای موفقیت این رشته تلاش خودشان را انجام دادند که در نهایت به خاطر مشکلات کاری استعفا دادند.

وی با اشاره به حضور مربیان، پیشکسوتان و باشگاه‌های مختلف در ساری گفت: کشتی مرکز استان در حال حاضر مدیرش را شناخت که با همکاری، تعامل و تلاش مربیان و پیشکسوتان می‌تواند به نتیجه لازم و موفقیت‌آمیز برسد.

بریمانی در پایان از فعالیت بیش از ۲۲ هزار ورزشکار سازمان یافته سال ۹۲ در ساری خبر داد و افزود: از ابتدا سال ۹۳ که دو ماه از سال سپری شد بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان یافته زن و مرد ساروی در رشته‌های مختلف ورزشی بیمه شدند.

 

/انتهای خبر