حسین بریمانی گفت: در جام رمضان ورزشکاران ساروی در چند رشته ورزشی با هم رقابت می‌کنند. به گزارش شرق پرس, رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در رقابت‌های جام رمضان مرکز استان امسال تصمیم گرفتیم با همکاری روسای هیئت‌های شهرستان در چند رشته ورزشی مسابقه برگزار کنیم. وی […]

 

 حسین بریمانی گفت: در جام رمضان ورزشکاران ساروی در چند رشته ورزشی با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش شرق پرس, رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در رقابت‌های جام رمضان مرکز استان امسال تصمیم گرفتیم با همکاری روسای هیئت‌های شهرستان در چند رشته ورزشی مسابقه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهدای جوایز نفیس از سوی مسئولان برگزار کننده در این مسابقات افزود: مسابقات فوتسال، فوتبال، کشتی، ووشو، جودو، پینگ‌پنگ، کاراته، رزمی، تیراندازی، اسکیت، والیبال، بسکتبال و … در شب‌های ماه مبارک رمضان در ساری برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با بیان اینکه این رشته‌های ورزشی در چند سالن مرکز استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: تمامی مسابقاتی که در ماه مبارک رمضان در شهر و توابع ساری برگزار می‌شود باید با مجوز ورزش و جوانان باشد.

وی، مهم‌ترین مسابقات جام رمضان مرکز استان را در سالن ورزشی سید رسول حسینی عنوان کرد و اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان که در سال ورزشی سید رسول حسینی برگزار می‌شود، یادواره مرحوم علی شمشمانی، محمد اسماعیلی از پیشکسوتان فوتبال ساری نامگذاری شده است.

بریمانی درباره انتخاب داوران و مربیان در این مسابقات گفت: داوران و مربیان این مسابقات در رشته‌های مختلف از سوی هیئت استان و شهرستان انتخاب می شوند.

وی در پایان از استقبال خوب شهروندان ساروی در مسابقات جام رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با نظارت کامل ورزش و جوانان ساری از این هفته برگزار می‌شود.

 

/انتهای خبر