بریمانی رئیس اداره ورزرش و جوانان ساری گفت: آیین تجلیل از جوانان نخبه و ورزشکار برتر، عصر چهارشنبه در ساری برگزار می‌شود. به گزارش شرق پرس, حسین بریمانی در گفت‌وگو با فارس  بیان داشت: این همایش به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان عصر امروز، چهارشنبه، در ساری برگزار می‌شود. رئیس […]

 

بریمانی رئیس اداره ورزرش و جوانان ساری گفت: آیین تجلیل از جوانان نخبه و ورزشکار برتر، عصر چهارشنبه در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش شرق پرس, حسین بریمانی در گفت‌وگو با فارس  بیان داشت: این همایش به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان عصر امروز، چهارشنبه، در ساری برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۷ چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی‌تئاتر هلال احمر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران یکی از سخنرانان این همایش است، افزود: این مراسم به پاس افتخارآفرینی و قدردانی از جوانان نخبه و همچنین ورزشکار برتر مرکز استان برگزار می‌شود.

بریمانی با اشاره به همکاری فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری این همایش، ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ ورزشکار ساروی موفق به کسب مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته جوان خبر داد و گفت: در هفته جوان طی مراسم‌ مختلف از نخبگان جوان برتر مرکز استان در بخش‌های ورزشی، علمی، فرهنگی و کارآفرینی با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود.

 

/انتهای خبر