صفرپور گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی از امروز 26 اسفندماه و در طول ایام فاطمیه در نگارخانه اداره ارشاد نکا، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

برپایی نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی به مناسبت ایام فاطمیه

به گزارش شرق پرس, رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت: دومین نمایشگاه عکس سوگواره عاشورایی همزمان با ایام فاطمیه و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، ثبت و انتقال فرهنگ عزاداری , تقویت و تبادل تجربه های هنری روز سه شنبه در نکا برپا شد.

 

 

محمدعلی صفرپورروز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نمایشگاه ۴۰ اثر منتخب از ۱۴ هنرمندعکاس استان مازندران و برگزیدگان عکس عاشورایی با موضوع محرم و آیین های عاشورایی در معرض دید عموم و علاقه مندان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس عاشورایی در پاسداشت آداب و آیین های سوگواری و عزاداری، بزرگداشت هنرمند فرهیخته حاج مجتبی محمدنژاد و با هدف آشنایی مردم بویژه نسل نوجوان و جوان با آیین های بومی و سنتی سوگواری و عزاداری مردم مازندران در ایام محرم و صفر، در شهرستان نکا برپا شد.

 

صفرپور در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس عاشورایی از امروز ۲۶ اسفندماه و در طول ایام فاطمیه در نگارخانه اداره ارشاد نکا، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

دومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، حوزه هنری استان مازندران و سازمان بسیج هنرمندان شهرستان نکا برگزار شد.