ابراهیمی در حاشیه گشایش نمایشگاه قرآنی ساری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن، ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی است، یادآور شد: هیچ فرهنگی به اندازه فرهنگ قرآنی نمی‌تواند با تهاجم فرهنگی مقابله کند.   به گزارش شرق پرس, مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در آیین گشایش نمایشگاه قرآن و […]

 

ابراهیمی در حاشیه گشایش نمایشگاه قرآنی ساری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن، ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی است، یادآور شد: هیچ فرهنگی به اندازه فرهنگ قرآنی نمی‌تواند با تهاجم فرهنگی مقابله کند.

 

به گزارش شرق پرس, مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در آیین گشایش نمایشگاه قرآن و عترت ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت در ۱۸ شهر مازندران دایر شده است.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از هشتم تا هفدهم رمضان دایر است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به توجه به رویکردهای مختلف در نمایشگاه قرآن و عترت ساری، گفت: تازه‌های نشر استانی و ملی در ۳۰ غرفه در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با اشاره به توجه به نگاه فرهنگی و هنری در برگزاری نمایشگاه قرآن، خاطرنشان‌کرد: سعی کردیم با استفاده از کارهای هنری از جمله هنرهای تجسمی‌، معرق، منبت، گرافیک و … چهره قرآن را به مردم نشان دهیم.

ابراهیمی با تاکید بر ترویج همه جانبه فرهنگ قرآن، یادآور شد: عده‌ای فعالان قرآنی هستند که در ترویج فرهنگ قرآن نقش زیادی دارند و با شناسایی این افراد تجلیل از خادمان قرآن هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی نمایشگاه قرآن در سال‌های گذشته، اظهار داشت: به تناسب امکانات و اعتباراتی که داریم نمایشگاه برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه جویندگان و پژوهندگان قرآن با بازدید از نمایشگاه، نقدها را به ما منتقل کنند، ادامه داد: همه نقدها و پیشنهادات در برگزاری بهتر نمایشگاه را پذیرا هستیم.

به گزارش فارس, وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن، ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی است، یادآور شد: هیچ فرهنگی به اندازه فرهنگ قرآنی نمی‌تواند با تهاجم فرهنگی مقابله کند.

 

/انتهای خبر