جعفر احمدی با انتقاد از بی تفاوتی برخی مسئولان گفت : حضور به موقع و جدی در جلسات از مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه مدیران باشد و عدم حضور مدیران در این جلسات قابل قبول نیست...

جعفر احمدی فرماندار نکا : برخی مدیران به ارباب رجوع بی تفاوت هستند/ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) جعفر احمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برخی از مدیران نه تنها به کارهای حوزه فعالیت خود بلکه به ارباب رجوع هم بی‌تفاوت هستند و این در شأن مدیران ما نیست.

وی با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید تکریم ارباب رجوع را اولویت کار خود قرار داده است، افزود: امور ارباب رجوع باید در ادارات با اولویت رسیدگی شود و  کار به فرمانداری و اداره کل کشیده نشود.

نماینده عالی دولت ادامه داد: ملاک ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی، همراهی و همسویی با سیاست‌ها و رویکرد دولت تدبیر و امید است و مدیران باید به گفتمان دولت یازدهم و دوازدهم پایبند باشند.

احمدی اضافه کرد: تلاش برای رفع مشکلات مردم اولویت کار ما است و مدیران باید متفاوت تر از گذشته برای خدمت به مردم تلاش کنند و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در اجرای سیاست‌های دولت گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به غیبت برخی از مدیران در جلسات مهم شهرستانی، کارگروه‌ها و جلسه شورای اداری گفت: این جلسات مهم و سرنوشت‌ساز است چرا که برای رفع مشکلات مردم تشکیل می‌شود و باید با استفاده از مدیریت مدیران شهرستانی برای رفع معضلات، چاره‌اندیشی شود.

این مسؤول افزود: حضور به موقع و جدی در جلسات از مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه مدیران باشد و عدم حضور مدیران در این جلسات قابل قبول نیست.

فرماندار نکا در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات ما بین برخی از ادارات امری است که وجود دارد اما این مشکلات و اختلافات باید با تعامل و همکاری ادارات و نهادها حل و فصل شود و کار به جاهای باریک و محکم قضایی کشیده نشود.

 

 

پایش تصویری در سطح شهر جدی گرفته شود

 

 

احمدی، همچنین با تأکید بر نصب دوربین در سردرب ادارات و نهادها، اظهار کرد: ادارات در تجهیز ادارات به دوربین توجه داشته و همچنین پایش تصویری در سطح شهر توسط شهرداری جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه کمک به عتبات عالیات هم از دیگر مواردی است که باید همچون گذشته و فعال‌تر از قبل ادامه داشته باشد؛ خاطر نشان کرد: علاوه بر این کمک به عتبات عالیات در طول سال ادامه دارد؛ باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از راهپیمایی عظیم اربعین انجام شود.

نماینده عالی دولت در نکا با اعلام اینکه در هفته پدافند غیر عامل قرار داریم، ادامه داد: در حوزه پدافند غیر عامل باید همکاری و تعامل مختلف در بین ادارات برقرار باشد و آموزش‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

 

 

رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است

 

 

احمدی در  بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات و ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی دولت گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت است و هر یک از ما به عنوان عضوی از بدنه این دولت، باید با تمام توان برای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی دولت در حوزه کاری خود تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی در جامعه همه ما باید در این بخش فعال‌تر از گذشته وارد شده و برای اشتغال‌زایی تلاش کنیم.

این مسؤول ادامه داد: مقام معظم رهبری، اولویت و چالش مهم و فوری کشور را مسائل و مشکلات اقتصادی عنوان کردند و لذا اگر ما بتوانیم تصمیمات درست، به‌جا و مناسب برای پویایی اقتصاد اتخاذ کنیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی برطرف می‌شود.

فرماندار نکا اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال در بخش اقتصاد مقاومتی باید همه دستگاه‌ها و ادارات، از حالت شعار خارج شوند و با تشکیل کارگروه‌های متناسب، به صورت عملی وارد میدان شوند.

احمدی، با اشاره به رفتار خصمانه آمریکا در قبال برجام یادآور شد: با مذاکراتی که تحت نظارت مقام معظم رهبری، تلاش شبانه‌روزی تیم مذاکره کننده، تدبیر و درایت رئیس جمهور، صبر و حوصله و نجابت ملت ایران انجام شد، سایه تحریم و جنگ و تهدید از سر ملت برداشته شد و امروز ایران اسلامی با امنیت در منطقه ادامه فعالیت دارد و به یک قدرت بلامنازع و غیر قابل انکار در منطقه تبدیل شده است.

 

 

حمایت ویژه از نیروهای انقلابی با قوت ادامه دارد

 

 

وی در ادامه سخنان خود افزود: حمایت ویژه از نیروهای انقلابی با قوت ادامه دارد و یاوه‌گویی‌های دشمنان بر ملت ما و اراده این مردم تأثیر ندارد.

احمدی در پایان با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: همه مردم و مسؤولان باید در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان، ید واحده شده و علیه یاوه‌گویی‌های استکبار وارد میدان شوند و بار دیگر اتحاد و وحدت خود را برای جهانیان به نمایش گذارند.

 

 

 

 

 

 

 

فارس