فرمانده انتظامی ساری گفت : اقدامات هنجار شکنانه برخی رانندگان خودروها قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد موجب اخلال در نظم و امنیت شوند...
شرق پرس : سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی انجام حرکات غیر مجاز، لایی کشی، ایجاد آلودگی صوتی و رفتار‌های هنجار شکنانه برخی رانندگان و راکبان خودرو و موتورسیلت‌ها در ساعات پایانی شب در خیابان‌های ساری، طرح برخورد با این افراد در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: با اجرای این طرح که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد ۵۰ خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آن با هنجارشکنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آرامش فردی و اجتماعی شده بودند توقیف و طی بازرسی صورت گرفته از خودرو‌ها مقادیر زیادی سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شد.
سرهنگ صفرپور با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتار‌هایی در خیابان‌ها می‌شوند، گفت: علاوه بر توقیف و اعمال قانون، این گونه خودرو‌ها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آن‌ها پرونده تشکیل و رانندگان خاطی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان با بیان اینکه طرح مذکور با جدیت دنبال خواهد شد، افزود: این گونه اقدامات از سوی عده‌ای افراد هنجار شکن قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند.