حسن نژاد در دیدار با اهالی ورزش استان مازندران گفت : بنده و شخص آقای استاندار بدون نگاه سیاسی همواره از ورزش استان حمایت خواهیم کرد

به گزارش شرق پرس دکتر حسین حسن نژاد در این دیدار صمیمی با جامعه ورزش استان که به مناسبت سال جدید در محل استانداری مازندران برگزار شد ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان، باید برای اوقات فراغت مسافران برنامه داشته باشیم و این برنامه ریزی ها در ابعاد فرهنگی و ورزشی قابل تعریف هستند که همه ی اینها در رفع بزه و مشکلات اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در جمع مدیران ورزش و جوانان استان و روسای هیات های ورزشی اظهار داشت؛ ورزش موجب تخلیه هیجانات می شود و افزایش سلامتی روح و جسم را برای افراد جامعه در پی خواهد داشت و با توجه به جذابیت هایی که در عرصه اجتماعی دارد معمولاً حتی چهره های سیاسی نیز علاقه مند هستند به این مقوله ورود کنند و این موضوع اهمیت ورزش را به  اثبات می رساند.

حسن نژاد در ادامه تاکید کرد؛ بنده و شخص آقای استاندار بدون نگاه سیاسی از ورزش استان حمایت می کنیم و معتقدیم توجه به ورزش، توجه جوانان به فرهنگ و سلامتی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای خوب ورزش مازندران در عرصه ملی و جهانی افزود؛ باور دارم با حضور مدیران خوب در ورزش و هیات های ورزشی، سال ۹۸ ورزش استان حرکت رو به جلو خواهد داشت و از این حیث از زحمات مدیرکل محترم ورزش و جوانان و چهره های ورزشی استان تقدیر و تشکر دارم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران : هیات های ورزشی استان جزو بهترین هیات های کشور هستند

 

حبیب حسین زادگان نیز در این دیدار اظهار داشت؛ مازندران همواره بیشترین سهمیه المپیک را برای کشور کسب می کند و از این منظر دستاوردهای ورزش استان قابل دفاع است و در بحث ورزش همگانی و در حوزه جوانان نیز برنامه ریزی های خوبی در دستگاه ورزش و جوانان تدوین و اجرا شد.

وی  میزان ارتباط ورزش با حوزه های اجتماعی را انکار نشدنی توصیف کرد و گفت: در هیات های ورزشی استان نیز برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و هیات های ورزشی مازندران جزو بهترین هیات های ورزش کشور محسوب می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان در دیدار نوروزی با معاونین استاندار افزود؛ از حمایت های بی دریغ استانداری در عملیات های ساخت و ساز اماکن ورزشی سپاسگذاریم و در بازسازی اماکن ورزشی سیل زده استان نیز نیازمند مساعدت بیشتر استانداری در این زمینه هستیم.