امامزاده زین العابدین نکا در روستای سورک در بخش هزارجریب نکا واقع شده است که این اعتبار از سوی اعتبارات اوقاف،خیران محلی و کمک های مردم تامین شده است.

 

 

arm

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نکا گفت: همزمان با ایام ماه محرم و سوگواری سیدالشهدا(ع)، ضریح امامزاده زین العابدین (ع) روستای سورک نکا نصب شد.

 

به گزارش شرق پرس, حجت الاسلام علی سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۴۰۰ میلیون ریال برای ساخت این ضریح هزینه شد.

 

وی اظهار کرد: امامزاده زین العابدین نکا در روستای سورک در بخش هزارجریب نکا واقع شده است که این اعتبار از سوی اعتبارات اوقاف،خیران محلی و کمک های مردم تامین شده است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نکا، با بیان اینکه ساخت ضریح برای امامزادگان در نکا در دستور کار جدی قرار دارد خاطر نشان کرد: در صورت همکاری مردم و تخصیص اعتبارات مناسب، امامزادگانی که فاقد ضریح بوده و یا ضریح قدیمی دارند ضریح جدید نصب می شود.

 

سلطانی گفت: در سال جاری، همچنین ضریح امامزاده مفید نکا واقع در شهر نکا نیز با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریالی ساخته و نصب شد که در این راستا تمامی امکانات رفاهی ، خدماتی برای بقعه امامزاده مفید نظیر ایجاد راه دسترسی ،بازسازی و مسایل امنیتی و انتظامی از سوی اداره اوقاف و با تلاش مسوولان شهرستان انجام شده است.