بیتا سحرخیز بازیگرسینما و تلویزیون که اخیرا در سریال تلویزیونی ماه و پلنگ به ایفای نقش پرداخته بود در مراحل فیلمبرداری سریال شکوه یک زندگی در بهشهر دچار حادثه شد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) بیتا سحرخیز یکی از بازیگران اصلی سریال «شکوه یک زندگی» که در روستای قریب‌محله بهشهر در حال ساخت این سریال هستند در پلانی که باید سوار بر اسب می‌شد به طور ناگهانی از روی اسب زمین خورد.

به گفته یکی از عوامل اجرایی این سریال، وی در این حادثه آسیب جدی ندیده است، اما با این شرایط و برای اطمینان خاطر از وضعیت جسمانی او، به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر منتقل شد.

 

بازیگر مشهور در بهشهر دچار حادثه شد+ عکس

پس از معاینه پزشک و انجام سی‌تی‌اسکن، بنابر گفته پزشک، مشکلی در وضعیت جسمی او دیده نشد اما به مدت چند ساعت در بیمارستان بستری شد.

بیتا سحر خیز از بیمارستان مرخص و به همراه دیگر عوامل اجرایی ساخت این سریال برای دیدار با خانواده‌های خود به تهران بازگشتند و پایان هفته جاری برای ادامه نقش‌های خود در سریال شکوه یک زندگی به بهشهر برمی‌گردند.

به گزارش فارس، تاکنون در ساخت این سریال برای هیچ کدام از عوامل اتفاق خاصی صورت نگرفته و این سانحه برای بیتا سحرخیز ناگهانی و سطحی بوده است.