مدير كل سازمان بازرسي مازندران در همایش شهرداران مازندران در بهشهر گفت: بازرسي در تمام شهرداري هاي استان انجام مي شود تا در جهت اصلاح امور گام هاي موثر برداشته شود.

miri-ghalesari-bazresi 

مدیر کل سازمان بازرسی مازندران در همایش شهرداران مازندران در بهشهر گفت: بازرسی در تمام شهرداری های استان انجام می شود تا در جهت اصلاح امور گام های موثر برداشته شود.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، سید حسن قلعه میری، شامگاه یکشنبه در همایش شهرداران مازندران به میزبانی شهرداری بهشهر در عباس آباد بهشهر افزود: همه مسئولان شهری و شهرداران و اعضای شوراها باید برای رفاه حال شهروندان و براساس قانون حرکت کنند و سلیقه ها و انگیزه شخصی را کنار گذاشته و با اراده قانون، قانون گذاری کنند.

 

 

وی اظهار داشت: با اینکه حراست و بازرسی شهرداری ها موظف به اعلام تخلف از سوی شهرداری هستند اما تا کنون حتی یک تخلف از سوی مدیران حراست شهرداری ها گزارش نشد.

 

 

قلعه میری ادامه داد: بازرسی های شهرداری باید نظارت کامل بر شهرداری ها داشته و اطلاع رسانی کنند تا مشکلات برطرف شود و کارها براساس قانون انجام شود.

 

 

با بیان اینکه در بازرسی ها به هیچ عنوان قصدمچ گیری نداریم خاطر نشان کرد: هدف ما از بازرسی های مختلف تنها اصلاح امور و پیشرفت کارها است تا خدای نتاکرده با تخلف حقوقی پایمال نشود.

 

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران نیز در ادامه گفت: سازمان همیاری ها وظیفه خدمات پشتیبانی و خودکفایی شهرداری ها را بر عهده دارد که این تکلیفی بر عهده سازمان است که مکلف می کند همکاران شهرداری ها همکاری کرده و وظایف را انجام دهند.

 

 

عباس صالح زاده اظهار داشت: در برنامه های آتی ما، پشتیبانی شهرداری ها و آموزش و بالا بردن توان علمی کارشناسان شهرداری در دستور کار است و همچنین ارائه خدمات حسابرسی، خدمات رایانه ای، بازرگانی و پشتیبانی و ارائه خدمات عمرانی و خودکفایی درآمدی از مسائلی است که در برنامه های آینده ما قرار دارد.

 

 

وی ادامه داد: هر شهرداری می تواند برای منطقه خود پروژه و طرح تعریف کند و از نظر اقتصادی توجیه شود تا این طرح را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده و کارها را بدرستی پیگیری کنیم.

 

 

صالح زاده گفت: سوآپ نفتی، احداث پایانه حمل و نقل کشاورزی، صندوق سرمایه گذاری و ارئه زمین و مسکن از طرح های در دست اقدام ما است که امیدواریم شهرداری ها در این راستا کمک کار ما باشند./مهر