دادستان مرکز مازندران در حاشیه بازدید از میانکاله گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز تنها بخش محدودی از این شبه جزیره را شامل می‌شود و با درایت و تدبیر مسئولان با تهیه طرح‌های جامع می‌توان برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام داد.

mian15.

حجت‌الاسلام جعفری دادستان مرکز مازندران گفت: هرگونه ساخت‌وساز در پناهگاه حیات وحش میانکاله غیرقانونی است و در آینده نزدیک ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب می‌شود.

.

.

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری به همراه ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و تعدادی از مسئولان از وضعیت ساخت‌وسازهای غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش میانکاله بازدید کردند.

دادستان مرکز مازندران در این بازدید با بیان اهمیت میانکاله و حفظ و حراست از این منطقه باارزش، بر لزوم جلوگیری از هرگونه ساخت‌وساز در این پناهگاه حیات وحش تاکید کرد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز تنها بخش محدودی از این شبه جزیره را شامل می‌شود و با درایت و تدبیر مسئولان با تهیه طرح‌های جامع می‌توان برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام داد.

وی هرگونه ساخت‌وساز در پناهگاه حیات وحش میانکاله را غیرقانونی دانست و تصریح کرد: در آینده نزدیک نسبت به تخریب ساخت‌وسازهای موجود که به صورت غیرقانونی و بدون استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست انجام شده است، اقدام خواهد شد.