احمد حسین زادگان برای چندمین بار از روند تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید کرد تا اهمیت بهره برداری به موقع این پروژه را به همه مسئولان ذیربط گوشزد کند

به گزارش شرق پرس، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که یکی از ورزشگاه های میزبان لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود، این روزها با تلاش مسئولان و عوامل ذیربط ، روزهای پایانی تکمیل خود را پشت سر می گذارد.

 

اما احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز ظهر امروز با همراهی رازجویان معاون عمرانی استاندار، رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و دیگران مسئولان محلی، از این ورزشگاه بازدید کرد.

 

استاندار ضمن بازدید از بخش های مختلف ورزشگاه، اعم از رختکن ها، تاسیسات جدید، سکوها و صندلی های نصب شده جدید، از روند تکمیل این پروژه ورزشی ابراز رضایت کرد و در حاشیه این بازدید به مسئولان ذیربط  تاکید کرد : تلاش ها باید به گونه ای باشد که تا قبل از نخستین بازی نساجی در این ورزشگاه، مشکلی وجود نداشته باشد.

 

در حاشیه این بازدید تعدادی از هواداران نساجی نیز با حضور در ورزشگاه شهید وطنی از دغدغه‌ مند بودن و پیگیری‌های استاندار تشکر کردند.

 

یادآور می شود؛ استادیوم شهید وطنی قائمهشر در حالی با دستورات و پیگیری های ویژه مسئولان به این مرحله رسیده است؛ که ردیف اعتباری درباره آن تعریف نشده بود و بخش اعظمی از عملیات اجرایی با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تخصیص به موقع بودجه و کار شبانه روزی عوامل ورزش و جوانان و پیمانکاران صورت پذیرفت و از  اینرو یکی از پروژه های مهم عمرانی دستگاه ورزش استان مازندران است که به یادگار خواهد ماند.