پس از انتشار شایعاتی درباره دستگیری یک مقام استانی به اتهام تضییع اموال دولتی، اختلاس و ارتشا، امروز دادستان مرکز مازندران این خبر را تائید کرد و گفت : این متهم روز گذشته بازداشت شد

به گزارش شرق پرس ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در اینباره گفت : یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر روز گذشته بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

 

طبق اعلام منابع آگاه، مواردی مانند تضییع اموال دولتی به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال، اختلاس ۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و ارتشا ۱۸۳ میلیون ریال از جمله موارد اتهامی فرد مذکور بوده است.

 

لازم به ذکر است، در برنامه تشدید برخورد با مفاسد اقتصادی ، تعداد زیادی از مدیران بخش های خصوصی و دولتی در ماه های اخیر بازداشت و به دادگاه معرفی شدند.

 

 تکذیب خبربازداشت مدیر استانی جهاد کشاورزی در ساری

دادستان مرکز مازندران در توضیح این خبر گفت : روزگذشته خبری درفضای مجازی منتشرشده ودست به دست می شود درحالیکه این خبردر ۴ شهریورماه گذشته منتشرشده و مربوط به یک مدیر استان بوده است.

حسینی عالمی با انتقاد ازجوسازی رسانه ای و انتشار اخبار کذب گفت: اینجانب در روزهای گذشته هیچگونه گفتگو ومصاحبه خبری نداشته ام و خبر منتشر شده در فضای مجازی ورسانه های خبری متعلق به گذشته است وقطعا در این مورد پیگیری بیشتری انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: رسالت اصحاب رسانه برکسی پوشیده نیست بدیهی است یک اقدام اصحاب رسانه می تواند التهاب آفرین یا آرامش بخش باشد، رسانه ها باید با رعایت کلیه موازین وقوانین ، اخبار را منتشرکنند واز انتشار اخبار جعلی و کذب به شدت دوری کنند.

@Sarionline97